Pomoc Po niechcianym resecie. 269L.

TOmeKK

Passing Basics
Beginner
22 Sierpień 2014
14
4
3
63
QNAP
TS-x69L
Ethernet
1 GbE
Zdaję sobie sprawę, ze jest już kilka takich tematów, ale dotyczą innych Qnapów.

Nie działała mi klawiatura, potem pilot i przytrzymałem przycisk za długo....
Nie mam backupu ustawień.;(

Moje pytanie jest takie. Ale najpierw cytat:
To retrieve the old data after advanced system reset, create the same shared folders on the NAS and the data will be accessible again.

Wgrałem nowy soft QTS 4.1.

Zainstalowałem od nowa HD Station.

Po wejściu przez Qfindera do plików nie mam folderów, które były wcześniej jak: Multimedia -> Filmy, Seriale, Zdjęcia, Muzyka, Video, Inne - lub podobnie.

Czy możecie pomóc, skąd były te foldery? - ja ich tak nie nazywałem, z powyższego cytatu wynika, że jak odtworzę te foldery, to zapisane wcześniej pliki przed resetem będą widoczne.
Jeżeli sam mam je utworzyć to w którym istniejącym po instalacji folderze?
Nie znam się na linuksie.

Pozdr.

TOmeKK
 
Pisałem o tym wczoraj. Po resecie musisz przywrócić tj zainstalować apki które miałeś. Foldery wrócą.
Cześć zakładanych przez ciebie będziesz musiał odzyskać przez SSH. Bo tam są ale file station ich nie widzi.

Jeśli nie wiesz jak - pomogę.

@Silas Mariusz
Myślisz że "it's not bug its feature" ? Czy może to zgłosić ?


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
 
Dzięki, mam nadzieję, że nie musi być identycznie, miałem coś do wyszukiwania napisów, okładek itp, które po upadate przestały działać, kilka skinów też.
Czy to wystarczy? Spróbuję wieczorem.

Pozdr.

EDIT:
Przepraszam, nie orientuję się tu dobrze, czy mógłbyś wskazać ten wczorajszy temat?
 
  • Lubię to
Reakcje: kaktus
Dzięki, dam znać wieczorem jak poszło.

Pozdr.
No niestety nie tak prosto.