Witam,
Proszę o pomoc w następującym temacie:
Po najnowszym update systemu otrzymałem komunikat, że aby dokończyć proces instalacji należy wykonać skanowanie plików.
Problem w tym, że przy próbie uruchomienia otrzymuje komunikat, że nie jest to możliwe ponieważ blokuje to uruchamianie Music Station.
Komunikat błędu:
Natomiast w App Center widzę, że zawiesiło się usuwanie tej aplikacji, które klikąłem jakiś czas temu, jako, że nie potrzebuje jej.
Pytanie:
Jak rozwiązać ten problem?
Wersja oprogramowania Firmware:
4.3.5.0713 Build 2018/09/28
Model serwera: QNAP TS-451
Proszę o pomoc w następującym temacie:
Po najnowszym update systemu otrzymałem komunikat, że aby dokończyć proces instalacji należy wykonać skanowanie plików.
Problem w tym, że przy próbie uruchomienia otrzymuje komunikat, że nie jest to możliwe ponieważ blokuje to uruchamianie Music Station.
Komunikat błędu:
Natomiast w App Center widzę, że zawiesiło się usuwanie tej aplikacji, które klikąłem jakiś czas temu, jako, że nie potrzebuje jej.
Pytanie:
Jak rozwiązać ten problem?
Wersja oprogramowania Firmware:
4.3.5.0713 Build 2018/09/28
Model serwera: QNAP TS-451