Recent Content by czerwony3

  1. czerwony3

    Pomoc QBelt przestał działać - ustawienia

    to kablówka, jest od nich jakieś urządzenie, raczej router -> technicolor tc7230. Tak czy inaczej ruszyło po zaimportowaniu profilu Qnap ID. Po stronie Qnapa i zmianie domyślnego portu VPN też działa. W ramach testu usunęłam zaimportowany profil i wprowadziłam go ponownie ręcznie, tak jak...
  2. czerwony3

    Pomoc QBelt przestał działać - ustawienia

    jej włączenie, wyłącznie nie ma wpływu na połączenie
  3. czerwony3

    Pomoc QBelt przestał działać - ustawienia

    deco x20 ma zarządzanie tylko z poziomu aplikacji mobilnej, przez www możesz co najwyżej zaktualizować i zresetować router, także bromazepam możesz wykorzystać przy innej okazji :) TP-Link Deco X20 - test tańszego zestawu Mesh w standardzie Wi-Fi 6
  4. czerwony3

    Pomoc QBelt przestał działać - ustawienia

    okej, nie znam się. Może w takim razie poradzicie jaki port ustawić i skąd go wziąć, żeby było dobrze? Wróciłam do domyślnego 443 (UDP), ale też nie działa. Nie wiem na ile UPnP w mQc działa, ale informuje, że jest okej. Korzystam z mesha od DECO, gdzie też, tak mi się wydaje? przekierowałam ten...
  5. czerwony3

    Pomoc QBelt przestał działać - ustawienia

    tak i działa, bo mogę się poza siecią lokalną po nim zalogować do Qnapa przez przeglądrkę
  6. czerwony3

    Pomoc QBelt przestał działać - ustawienia

    nie łączę się przez QuWAN router
  7. czerwony3

    Pomoc QBelt przestał działać - ustawienia

    no nie pomaga, przy próbie połączenia z poziomu maca od razu jest takie info
  8. czerwony3

    Pomoc QBelt przestał działać - ustawienia

    Klientem jest aplikacja qvpn na macOS podobnie telefon QVPN + aplikacja na iOS. W przypadku telefonu niby się łączy, ale z ograniczonym dostępem. Czy w takim razie dobrze rozumiem, ze w Kliencie nie powinnam ustawiać żadnego profilu?
  9. czerwony3

    Pomoc QBelt przestał działać - ustawienia