Recent Content by marcel_lvl

  1. marcel_lvl

    Pomoc QNAP NAS (ts-228A) - jak udostepnić

    Szanowni! jestem zielonkawy w NAS - jeśli moje pytanie nie w temacie lub nie na miejscu - do kosza :) Kombinowałem jak połączyć się z QNAP przez sieć - udało mi się przez myqnapcloud - jako admin mogę sie połączyć zdalnie i operować na dysku. Ale jak w tym momencie dołączyć kogoś do tego...
  2. marcel_lvl

    Pomoc TS-228A połaczenie z innej sieci

    No taki właśnie hard. Żebym mógł podejść jeszcze raz do sprawy tak jakbym wlasnie kupił sprzęt. Żeby wymazać maile z bazy danych (żebym mógł sobie całą nową instalację postawić)... - da sie tak?
  3. marcel_lvl

    Pomoc TS-228A połaczenie z innej sieci

    Dziekuję za poprzednie podpowiedzi - to jeszcze mi powiedzcie czy można "wyczyscić" historię Qnap - zeby wszystko zaczac od poczatku? Żeby nie pamietał maili, haseł itp ?- wtedy może myqnapcloud mi ruszy :)
  4. marcel_lvl

    Pomoc TS-228A połaczenie z innej sieci

    no właśnie :) Gdybym Wam zrobił Userów na moim dysku - to jak byście się do niego dostali jeśli nie jesteście w tej samej sieci co dysk? Jak to rozwiązać? Jeżeli chodzi o adresy - ja to ponazywałem na rysunku po swojemu a chodziło chyba o IP? :)
  5. marcel_lvl

    Pomoc TS-228A połaczenie z innej sieci

    :) nie moge dodac grafiki...
  6. marcel_lvl

    Pomoc TS-228A połaczenie z innej sieci

    Panowie, po pierwsze dziekuję za szybki odzew. druga rzecz - @Kong - tak działa mi w sieci X pomiedzy kompami a Qnapem - moge sie logowac i widze zawartość. Ale jeśli sie przeloguję do sieci Y (np zrobie router z telefonu) - niestety komputer nie widzi juz dysku. @PeterMac - to pytanie już...
  7. marcel_lvl

    Pomoc TS-228A połaczenie z innej sieci