Pomoc myQNAPcloud Link - Error code: -1.

skuterrex

Nowy użytkownik
Noobie
19 Marzec 2020
8
0
1
27
QNAP
TS-x28A
Ethernet
802.11ad
Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.1.1216
Model serwera: QNAP TS-228A

Witam, od jakiegoś czasu NAS wysyła mi następujące błędy powiadomienia na e-maila.

App Name: myQNAPcloud
Category: myQNAPcloud Link
Message: [myQNAPcloud] myQNAPcloud Link service for myQNAPcloud website is unavailable. You cannot manage or share the file(s)/folder(s) stored on this QNAP device via myQNAPcloud web site. Error code: -1.

Po czym za jakiś czas wysyła następującego e-maila.

App Name: myQNAPcloud
Category: myQNAPcloud Link
Message: [myQNAPcloud] myQNAPcloud Link service for myQNAPcloud website is ready.

I tal kilka razy na dobę.
Co jest tego przyczyną i w jaki sposób mogę to naprawić?
Już wyłączałem całe urządzenie i ponownie włączałem i nadal wysyła mi takie powiadomienia.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
 
Nie zauważyłem żeby takie coś miało miejsce. Ale podsuwałeś mi jedną myśl, bo zmieniałem delikatnie ustawienia w routerze i switchu, ale nie wydaje mi się żeby to była tego przyczyna.
Niestety nic się nie zmieniło. Nadal przychodzą mi te powiadomienia, a i nie zauważyłem, żeby zrywało mi internet, bo bardzo się temu przyglądałem. Czy ktoś ma może jakiś pomysł z jakiego powody przychodzą mi te powiadomienia?
 
a domyślna brama jest dobra ?

upload_2020-3-25_9-35-46.png


u mnie nie ma wyboru .. ale jak masz dwa interfejsy sprzężone ..
 
A)Wydaje Mi się, że wszystko mam aktualnie.
B)O jakim haśle masz na myśli żeby je zmienić? o hasło do konta admina, użytkownika? bo chyba do myQNAPclaud nie ma osobnego hasła.

Jeśli chodzi o bramę domyślną to u mnie jest ustawione na automatycznie i jest tylko jedna karta sieciowa
 
zmieniłem hasło i będę obserwował. teraz z niewiadomych przyczyn w przeciągu 30 min dostałem ok 30 maili z tymi informacjami na przemiennie że jest błąd po czym że wszystko działa.
nadal dzieje się to samo nawet po zmianie hasła
 
Też tak mam. Obawiam się że porostu Provider ma nadmiar prac na łączach. Tak sobie to tłumaczę. Po prostu DDNS ma problem z połączeniem z Tobą.

Może być też tak że myqnapcloud ma problemy z indeksacją IP.

Zrestartowałem Router i od tamtej pory mam spokój.
 
Ja testowo wyłączyłem w serwerze DDNS ale nic to nie dało. Już kilka razyw wyłączałem i włączałem switch i router i nadal to nic nie dało.
Wczoraj napisałem do pomocy technicznej QNAP i otrzymałem wiadomość, że jest to drobny problem sieciowy i podobnież będą pracować nad rozwiązaniem tego problemu
A i nie wydaje mi się, że sieć jest nadmiernie obciążana gdyż nie pracuję za dużo ten NAS
 
A i nie wydaje mi się, że sieć jest nadmiernie obciążana gdyż nie pracuję za dużo ten NAS
Nie mam na myśli Twój NAS tylko ogólnie na świecie zapotrzebowanie na Internet. To QnapCloud ma problem z swoją usługą, nie Ty.
 
Mam to samo na kilku urządzeniach u klientów.
Odpowiedzi z supportu QNAP (z piątku, 27.03.2020):
1) Dzień dobry, to nie błąd a informacja która została dodana po aktualizacji
2) Gdzieś może być problem z połączeniem z naszymi serwerami, jeżeli wszystko działa proszę ignorować tą informację

Ja też podejrzewam, że nie internet u klientów, tylko serwery QNAP się nie wyrabiają...
 
W zasadzie - od kilku dni spokój. Dziś dostałem odpowiedź z supportu QNAP.
Faktycznie - chyba się 'odetkali' na serwerach.

Support Team
2020-03-27 08:49:19

Gdzieś może być problem z połączeniem z naszymi serwerami, jeżeli wszystko działa proszę ignorować tą informację.
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. ts-228A
  2. 228a firmware