Mam od kilku dni problem zo 15-20 minut przychodzą maile z powiadomieniem o nieudanej próbie logowania dla użytkownika admin:
"
NAS Name: QNAP253
Severity: Error
Date/Time: 2020/09/28 16:28:57
App Name: Users
Category: Login
Message: [Users] Failed to log in via user account "admin". Source IP address: 84.17.48.13.
"
Mam ustawione blokowanie użytkownika po 5 nieudanych próbach w ciągu 30 minut i kiedyś to pomogało bo próby były co minutę nawet i IP były blokowane, teraz niestety "wirus" się wyedukował i potrafi próbować co nawet 20-30 min, więc QNAP go nie zablokuje, dodam ręcznie do blokowanych IP , kilka dni spokoju i kolejny adres IP się pojawia , i tak bez końca... jest jakaś rada na to?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.3
Model serwera: QNAP TS-253Be
"
NAS Name: QNAP253
Severity: Error
Date/Time: 2020/09/28 16:28:57
App Name: Users
Category: Login
Message: [Users] Failed to log in via user account "admin". Source IP address: 84.17.48.13.
"
Mam ustawione blokowanie użytkownika po 5 nieudanych próbach w ciągu 30 minut i kiedyś to pomogało bo próby były co minutę nawet i IP były blokowane, teraz niestety "wirus" się wyedukował i potrafi próbować co nawet 20-30 min, więc QNAP go nie zablokuje, dodam ręcznie do blokowanych IP , kilka dni spokoju i kolejny adres IP się pojawia , i tak bez końca... jest jakaś rada na to?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.3
Model serwera: QNAP TS-253Be