Jak naprawić RAID6

Dyskusja w 'Macierz oraz woluminy dyskowe' rozpoczęta przez użytkownika jaroslawk, 18 Sierpień 2009.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. jaroslawk
    Offline

    jaroslawk Staff Contributor

    Dołączył:
    1 Październik 2008
    Wiadomości:
    275
    Miejscowość:
    Konin
    Local Time:
    00:56
    Oceny:
    +25 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-509 Pro
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-509 Pro 1 GbE
    Witam, Rano uruchomiłem QNAP’a 509 i wystąpił problem z RAID6. Po uruchomieniu nie mam dostępu do danych, dopiero po uruchomieniu funkcji RECOVER ..... ....... .... .. ..... ................... ....... ....... ... ... .... . ....... ........ ... ........... ... . ............. ............. ........ ... ........ ......... .. ..... ....... ...... .... ........... .........................