[POMOCY]Brak danych po resecie

Dyskusja w 'Udostępnianie plików, folderów i drukarek' rozpoczęta przez użytkownika mike-ke, 26 Czerwiec 2009.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. mike-ke
    Offline

    mike-ke Passing Basics Beginner

    Dołączył:
    17 Luty 2009
    Wiadomości:
    10
    Local Time:
    09:32
    Oceny:
    +4 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-109/209 Pro II
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-109/209 Pro II 1 GbE
    Witam i prosze o pomoc. Qnap ts-209 II Obecna wersja oprogramowania: 3.0.0 Build 0430T przez nazwijmy to przypadek nastapil reset ..... .. ........ ................. ........ ..... . .... ................ ..... .. ...... .. ...... ..... ... .. ... .............. .. .......... ........ ...... .... .. ... ... ............. .. ..... ... ........... . ... ........................ . ........... ....... ........ ... .... .... .............. ..... ... ..... .... ..... ... ... ....... .. .......... ... .. ........ ......