[POMOCY]Brak danych po resecie

mike-ke

Passing Basics
Beginner
17 Luty 2009
10
4
3
43
QNAP
TS-109/209 Pro II
Ethernet
1 GbE
Witam i prosze o pomoc.
Qnap ts-209 II Obecna wersja oprogramowania: 3.0.0 Build 0430T
przez nazwijmy to przypadek nastapil reset qnapa do ustawien fabrycznych.Czyli skasowal konta i inne takie.
Stracilem przez to dostep do danych ktore sie na nim znajdowaly.Jak to odzyskac??
Poprzez admina mowi ze nic nie ma.Czysciutko na dysku 1TB zapelnionym w 85% danymi.
Pomocy

[update] w zarzadzaniu dyskami pokazuje moj dysk jako odmontowany(?) ,wiec juz chyba wiem czemu nie mam dostepu do danych.Ale jak to uratowac teraz?
 
Postąpiłem wg instrukcji uzywajac Putty.
Ale niestety nie dziala.Po ponownym uruchomieniu i ponownej konfiguracji kiedy dochodzi do opcji dysku nie ma opcji pominiecia tylko mozna sformatowac.
Po wejsciu na Qnapa w zarzadzaniu wolumenami pokazuje jako odmontowany. A pozostale rzeczy jak nazwa serwera i inne zostaly jak przed ta operacja.Probowalem dwa razy wpisac wszystko z tym samym efektem.
Jakies inne pomysly? Moze cos zle zrobilem? chociaz przez putty wszystko wchodzilo chyba wg instrukcji.
 
O ile sobie nie poradziles jeszcze - to sugeruje tel do dystrybutora Qnapa na Polske - EPA Systemy tel. 091-4315360, mi pomogli w podobnej sytuacji. Zobacz tez instrukcje jak zgrac dane z dysku

http://board.protecus.de/download.php?id=304961.How_to_use_Windows_PC_to_access_the_data_from_the_HDD_partitioned_by_QNAP_TS.pdf