Problem TS 209 PRO

Dyskusja w 'Udostępnianie plików, folderów i drukarek' rozpoczęta przez użytkownika Sztefan, 18 Marzec 2009.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. Sztefan
    Offline

    Sztefan Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    17 Kwiecień 2008
    Wiadomości:
    3
    Local Time:
    16:23
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Mam problem z zapisem pliku na qnap TS-209 PRO mam komunikat (Nowy folder nie istnieje. Plik został przeniesiony lub usunięty) ... ....... .......... ... ....... ...... .. .. .... ..... .......... ... .. .. .... .... ..........