Pomoc Tv po zmianie z WiFi na LAN - brak dostępu do NAS

luczak84

Nowy użytkownik
Noobie
30 Marzec 2016
5
2
3
39
QNAP
TS-210
Ethernet
100 Mbps
Cześć,

Ze względu na problemy z prędkością sieci przez Wifi podłączyłem Lan do obu TV by płynnie korzystać z zasobów NAS na TV.
Po przekonfigurowaniu telewizorów nie mam dostępu do NAS, Internet na obu Tv działa, NAS z każdego urządzenia jest dostępny tak jak zwykle. Restart nic nie pomógł. Przegrzebałem wszystkie ustawienia i niby wszystko powinno działać.

Mój trop jest taki, że gdzieś w NAS przechowywane są dane dotyczące obu tv (w pamięci cache, lub gdzieś indziej) i blokowany jest dostęp - nie wiem gdzie mogę wyczyścić te dane i czy to rozwiąże probem. Będę wdzięczny za wsparcie.
Łukasz

Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.1 Build 20160201
Model serwera: QNAP 212P
 
To jest bardzo niejasne - Twój DLNA korzysta z obu serwerów na raz ? wyłącz jeden i sprawdź który.
moim zdaniem trzeba serwer wyłączyć, skasować jego ustawienia i włączyć na nowo i ustawić (wersja dla zaawansowanych ? /etc/config/twonky* i przepatrzenie konfigów, trudniejsze ale nie kasuje biblioteki, robić przy wyłaczonym Twonky).
 
Dla ułatwienia załączam screeny,
w ustawieniach zaawansowanych twonky można zobaczyć listę dostępnych urządzeń zanim przepiołem się na LAN były dostępne oba telewizory. Druga sprawa to że wcześniej oba serwery były dostępne na TV. Nie przeszkadzało że chodziły oba.




qnap1.JPG
qnap1.JPG
qnap.JPG
 
Bez obrazy - ale to burdel na kółkach ... wyłącz Serwer mediów DLNA i zostaw tego z AppCenter.
Wyczyść ustawienia w Twonky Media, wyłącz i włącz go i każ mu przeskanować dane jeszcze raz.
 
wyczyściłem, zrestartowałem kazałem przeskanować dane raz jeszcze i dalej nic...
raz jeszcze powtórzę nic nie zmieniałem po za tym, że zmieniłem w obu tv sposób komunikacji z WiFi na LAN, na obu ten sam objaw,