Pomoc 127.0.0.1 HTTP Administration LOGIN FAIL

kapustowicz

Passing Basics
Beginner
16 Marzec 2015
26
5
3
Wrocław
QNAP
TS-x53
Ethernet
100 Mbps
Dzień dobry,

od 3 dni mój QNAP oszalał,

co 10-20 sek. generuje powiadomienie widoczne w logach połączeń systemowych:
Type: Ostrzeżenie
Użytkownicy: nazwa jednego z użytkowników - xxxx
Żródło IP: 127.0.0.1
Nazwa komputera: -
Typ połączenia: HTTP
Dostęp do zasobów: Administration
Akcja: Login Fail

Przez 3 dni wygenerowało się ich już ponad 6tyś.
Po restarcie generuje nadal.
Po usunięciu z QNAPa tego użytkownika - ostreżenie generuje się nadal.
Po wyłączeniu HybridDisk Station - generuje się nadal.
Poza HybridDisk Station i synchronizacją plików przez Qfile ten użytkownik nie korzystał z żadnych innych możliwości QNAPa.
Rozumiem że IP 127.0.0.1 wskazuje, że QNAP sam w jakiś sposób generuje sobie ten problem....

HS-251 wersja 4.2.0 2015/10/23

Proszę o wskazówki, na zagranicznych forach oraz na tym nie znalazłem nic co pomogłoby mi znaleźć rozwiązanie tego problemu.
 
Sprawdź poświadczenia uprawnień w systemach (np windows) które masz w sieci. Być może, któryś z twoich komputerów w domu lub nawet tablety czy telefony mają stare poświadczenia i próbują się zalogować podając "nie świeże" uprawnienia. Może masz zamapowane dyski, foldery, miejsca sieciowe FTP, które cały czas próbują się skomunikować z NASEM i odwrotnie. Koniecznie sprawdź wszystko. (Może Qsync, Bittorent Sync lub Xopero jak @mariuszsal zasugerował. A może qfile w smartfonie?)
 
  • Lubię to
Reakcje: kaktus
Zainstalowane:
Connect to Cloud Drive
Cloud Drive Sync
Cloud Link
Download Station(OFF)
QNAP Dropbox Sync (OFF)
Kopia zapasowa Gmail
JRE
LImeSurvey (OFF)
Music Station (OFF)
Photo Station Extension(OFF)
Photo Station(OFF)
Python
WAirplay&Chromecast(OFF)
Q`center Agent
Media Streaming add-on
rtorrent
TwonkyMedia (OFF)
Video Station
VirtuaHere USB Sharing(OFF)

Jeśli jest jakiś sposób na generowanie logów z QNAP to proszę mi podpowiedzieć to wygeneruję.

Apofis - hasło dla użytkownika xxxx nie było zmieniane od czasu utworzenia tego użytkownika. Generalnie był nieaktywny przez około rok. Jedyne z czego korzystał to Qsync i to z dostępu z androida. Skasowałem już użytkownika z Qnapa - nie pomogło.
Kiedy w swoim telefonie ustawiam nieprawidłowe hasło to otrzymują błąd identyczny, ALE z podanym IP z którgo się łącze a nie 127.0.0.1.
127.0.0.1 oznacza chyba że to mój QNAP sam sobie jakoś generuje ten problem...
Będę wdzięczny za dalsze rady.
 
Przyczyną był Qfile zainstalowany na urządzeniu z androidem - ALE - nie logował się do konta administratora i nie był nigdy w mojej lokalnej sieci lan, dlatego nie potrafię zrozumieć, skąd wskazanie takiego adresu IP. Wygląda na kolejny BUG Qnapa.
 
  • Lubię to
Reakcje: kaktus
Przyczyną był Qfile zainstalowany na urządzeniu z androidem - ALE - nie logował się do konta administratora i nie był nigdy w mojej lokalnej sieci lan, dlatego nie potrafię zrozumieć, skąd wskazanie takiego adresu IP. Wygląda na kolejny BUG Qnapa.
Trafiłem dobrze, że chodzi o Qfile - > ale skoro nie potrafisz tego zrozumieć najlepiej jest skorzystać z helpdesk qnapa. Odpowiedź na twoje niejasności z pewnością zostaną rozwiane. Jeśli skorzystasz z helpdesk'a - odpowiedź zamieść w tym temacie : ofc dla potomnych.
 
  • Lubię to
Reakcje: kaktus

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. HTTP Administration LOGIN FAIL