3 modele: TS-230, TS-231P2, TS-231K - który wybrać do domu?

tyszek

Passing Basics
Beginner
8 Październik 2020
11
1
3
38
QNAP
TS-x51
Ethernet
100 Mbps
Witam szanownych kolegów :)

Próbowałem zrobić serwer z FREENAS'a ale przy VPN i unixowym firewallu poległem.

W pracy mam QNAP TS-231P i tam wszystko działa jak powinno więc na domowy tez wybrałem qnap. Tylko pojawił się problem pod tytułem który wybrać.
W pracy to typowy serwer plików i ftp.

A w domu potrzebuję dodatkowo serwer SMB do filmów 4K puszczanych na TV.

Wstępnie wybrałem 3 modele: TS-230 TS-231P2 TS-231K

Który z nich bez problemu poradzi sobie z filmami 4K odtwarzanymi na TV z android?
Nie zależy mi na 2xrj45, na łatwej wymianie dysków, HDMI, pilocie, USB.

Mam wielką nadzieję że pomożecie bo nie ukrywam ale nie mam doświadczenia jeśli chodzi o RAM i procesory w tego typu urządzeniach. Wiem że im droższa wersja tym pewnie lepsza ale wolałbym nie wydawać na coś czego nie potrzebuję.

Z góry dzięki :)
Pozdrawiam
 
Który z nich bez problemu poradzi sobie z filmami 4K odtwarzanymi na TV z android?
Nie zależy mi na 2xrj45, na łatwej wymianie dysków, HDMI, pilocie, USB.
Czyli ustaliles że nie chce modelu na Intelu tylko ARM?

Mam wielką nadzieję że pomożecie bo nie ukrywam ale nie mam doświadczenia jeśli chodzi o RAM i procesory w tego typu urządzeniach.
No właśnie Panie.
Przemysł model TS-251.
 
Posiadam QNAP TS-231P2. Filmami 4K odtwarzam na TV bez problemu. Dokupiłem 8Gb RAMu, ale to przerost formy nad treścią, 4Gb RAM styknie do podstawowych zadań w zupełności. Warto też pomyśleć co byś jeszcze chciał od NASA w przyszłości.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
 
Nic mi się nie pomyliło. W QNAP TS-231P można wymienić Ram. Może poprostu źle to napisalem wyżej. Kupiłem z 1GB i wymieniłem na 8GB bez problemu.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
 
Dokładnie tak

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka