Witam wszystkim mam problem z moim TS-410 kilka dni temu przy jednym z dysków pojawiło się ostrzeżenie o jego stanie. Uznałem, że nie będę czekał aż padnie i go wymienię. Wyłączyłem macierz podmieniłem dysk, po uruchomieniu w menadżerze pamięci dostałem informację, o pojedynczym dysku i o Woluminie RAID 5 który jest nie aktywny. Sformatowałem nowy dysk. Przez chwilę macierz nie odpowiadał po kilkunastu minutach dysk dołączył do woluminu RAID 5 jednak ten cały czas miał status nie aktywny. Postanowiłem więc wsadzić ponownie stary dysk by zobaczyć czy macierz się naprawi jednak
po wejściu w zakładkę "File Station" pojawił mi się komunikat "FILE/FOLDER NOT EXIST" a zamiast mojego woluminu pojawiła się domyślna nazwa urządzenia NASC07244 w miejscu gdzie powinny być foldery mam tylko "Wolumen -1" "Wolumen 1" "Wolumen 2" "none".
W menadżerze pamięci stary dysk jest wykrywany osobno.
Moje pytanie jest następujący czy da się to naprawić a co ważniejsze czy da się odzyskać jakoś dane?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.1 Build 20160601
Model serwera: QNAP TS-410
po wejściu w zakładkę "File Station" pojawił mi się komunikat "FILE/FOLDER NOT EXIST" a zamiast mojego woluminu pojawiła się domyślna nazwa urządzenia NASC07244 w miejscu gdzie powinny być foldery mam tylko "Wolumen -1" "Wolumen 1" "Wolumen 2" "none".
W menadżerze pamięci stary dysk jest wykrywany osobno.
Moje pytanie jest następujący czy da się to naprawić a co ważniejsze czy da się odzyskać jakoś dane?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.1 Build 20160601
Model serwera: QNAP TS-410