Pomoc Błąd dysku

Status
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

jurek77

Nowy użytkownik
Noobie
8 Czerwiec 2019
9
1
3
47
QNAP
null
Ethernet
100 Mbps
Witam.
Ledwo co zostałem posiadaczem Qnap i już mam dość.
Chętnym do udzielenia podpowiedzi, porady itp. z góry dziękuję.
Po kolei:
Qnap HS-453DX-8G
Dysk Seagate IronWolf Pro ST8000NE0004 SATA3 3,5" 8TB
Chcę tylko korzystać z multimediów na telewizorze (zdjęcia, filmy i muzyka).
Podpięcie przez HDMI pod telewizor bez efektu. Jakieś tam starting przez kilka minut a następnie zero obrazu.
Dysk podłączyłem. Qfinderpro na laptopie zainstalowałem. Nawet przeszedłem przez etap instalacji.
I to na tyle. Wyświetla mi informację o wadliwym dysku.
Na urządzeniu czerwona dioda świeci się nonstop.
Słychać co chwilę jak dysk pracuje.
Restarty z poziomu przeglądarki nie działają.
W qfinderpro po restarcie nie widać urządzenia.

Pytania:
czy dysk wewnętrzny to konieczność?
czy istnieje sposób (i jeśli tak to jak mam to zrobić) na szybkie podłączenie urządzenia pod telewizor i korzystanie z zawartości dysków zewnętrznych podłączonych przez USB?

Pytania pewnie absurdalne ale po czterech godzinach walki z podstawami mam dość.
Pozdrawiam
 
Cześć.
Dziękuję za reakcję.
Bez dysku: napis "starting" na ekranie telewizora przez około 2,5 minuty i czarny ekran (komunikat z teleizora o nieobsługiwanej rozdzielczości) natomiast na urządzeniu miga zielona dioda po około 1,5 minuty od uruchomienia.
 
Tego dysku nie ma na liście kompatybilnych.
Wróciłem właśnie z kompatybilnym.
Działam.
Dam znać.
Dziękuję.


Coś się zmieniło - pobieram aktualizację oprogramowania...

Niby działa.
Dziękuję za naprowadzenie w kwestii dysku.
W sensie nie świeci się żadna czerwona dioda i mogę przez laptopa polatać tu i tam.
Stan dysku OK tzn. dobrze:)
Została prośba o pomoc w temacie podłączenia do telewizora przez HDMI.
Wciąż mam czarny ekran.
Na laptopie doszedłem do ControlPanel i Hybrid desk station. Klikam rozpocznij instalację (zaznaczone różne aplikacje) i po chwili wszystko znika a w moje aplikacje mam info o braku zainstalowanych aplikacji.
Pomożecie?
Przepraszam za post pod postem.
Problemy rozwiązane.
Dziękuję!:)
 
Status
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.