Pomoc Błąd puli pamięci, dyski odmontowane

mixerek

Nowy użytkownik
Noobie
27 Październik 2022
14
1
0
1
43
Łódź
QNAP
null
Ethernet
1 GbE
Na początek chciałem się przywitać, mam na imię Adrian i juz na początku piszę "po prośbie"...
Mianowicie, mam pilną sprawę, może ktoś pomoże...
Pacjent: Qnap TS-EC880U, v.5.0.1 praktycznie się zawiesił, nie reagował na większość poleceń, nie było dostępu do plików za pośrednictwem samby z PC a panel www działał bardzo wolno, nie otwierał np. karty użytkowników. Przy próbie restartu stanął na zamykaniu procesów. Po twardym restarcie przyciskiem zasilania na wszystkich pulach błąd, dyski odmontowane, brak opcji przywrócenia grupy raid... Zgłoszone do Suportu odpowiedź że "Zgłoszenie wymaga dogłębnej analizy..." co jak wiadomo może potrwać... Nas jest firmowy jest na nim wiele ważnych plików których tylko część była backupowana, ze względu na brak miejsca.
Może mogę coś zrobić żeby to przyśpieszyć, ew. czy jest możliwość poskładania danych jakimś programem podłączając dyski z jednej puli do PC i skopiować je w inną lokalizację? Z Góry Dziękuję.. i będę wdzięczny za pomoc...
P.S. Przepytałem też z bratem (jest bardziej ogarnięty w linuxie niż ja) serwer w poszukiwaniu błędów, logi wrzucam w plikach.
qn1.jpg
qn2.jpg
 

Załączniki

  • QnL4.txt
    1,6 KB · Wyświetleń: 6
  • QnL3.txt
    1,2 KB · Wyświetleń: 5
  • QnL2.txt
    1,3 KB · Wyświetleń: 8
  • QnL1.txt
    5,8 KB · Wyświetleń: 8
W tak ważnej i gardłowej sprawie - czekaj na support, bo żartów nie ma a nikt nie będzie brał odpowiedzialności za to, że coś się po drodze wysypie.
 
W tak ważnej i gardłowej sprawie - czekaj na support, bo żartów nie ma a nikt nie będzie brał odpowiedzialności za to, że coś się po drodze wysypie.
Oki chyba tak zrobię, a ewentualnie gdyby mocno się przeciągało zlecenie jakiejś sprawdzonej firmie odzyskania danych z Raidów?
 
Wystawiaj oficjalny ticket do supportu.
Już to zrobiłem, dostałem info że:
Pana/Pani zgłoszenie zostało przekierowane do odpowiedniego inżyniera w centrali. Proszę oczekiwać nowych informacji, analizujemy zgłoszenie.

Zgłoszony przez Pana/Panią problem wymaga bardziej dogłębnej analizy przez inżynierów w centrali QNAP. Będzie to niestety wymagało dłuższego czasu. Dlatego musimy prosić o cierpliwość oraz serdecznie przepraszamy za związane z tym niedogodności. Przekażemy Panu/Pani informacje zwrotne gdy tylko otrzymamy je od inżynierów.
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. Ticket
  2. odmontowane dyski
  3. odmontowane