Pomoc Błąd QVRALL in One

btg1313

Nowy użytkownik
Noobie
18 Maj 2017
1
1
3
45
QNAP
Ethernet
10 Mbps
Witam.
zostałem posiadaczem Qnap TS-212P i postanowiłem go wykorzystać jako stacje monitoringu. I tu się pojawiło kilka problemów, ale najbardziej upierdliwy jest ten:
Podczas korzystania poprzez Myqnapcloud nie mogę zobaczyć podglądu on-line z mojej kamery (Foscam FI-9903P)
Po włączeniu surveillance station widzę małą ikonkę (podgląd odświeżany co kilka minut) z kamerą nr 1 (kanał 1) wybieram zakładkę Monitor i pojawia mi się taki błąd

QVRALL in One
RGError

[Nieprawidłowy link obrazu]:https://goo.gl/photos/GM84TSjvTsn8aCWMA

Gdy jestem w sieci lokalnej wszystko działa prawidłowo.

Czy mógłbym liczyć na pomoc?
Nie wiem czy to coś wniesie w temat ale podczas korzystania z aplikacji Vmobile (na androidzie) również nie mogę uzyskać zdalnego podglądu on line
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3.0154 Build 20170413
Model serwera: QNAP TS-212P
 
Czy komuś udało się rozwiązać komunikat, który jest w tym wątku chodzi o QVRALLinOne RGError, mam dokładnie taki sam komunikat przy próbie uruchomienia QVR clienta i nie bardzo wiem z czym to wiązać. Kamera w SS skonfigurowana poprawnie, widać okno podglądu, ale w QVR nie chce się pojawić. Po kliknięciu "ok" komunikatu błędu pojawia się tylko czarne okno. Na tutejszym forum widziałem podobny wątek oznaczony jako rozwiązany, z dokładnie takimi samymi objawami i screen'ami, ale tam rzecz dotyczyła dostępu przez clouda. U mnie jest to w sieci lokalnej, więc nie wiem czy to to samo.
Mam Qnap TS-219P+, kamerę Vivotek IP7361