Pomoc Backup danych do przywracania

Ninja Go 123

Nowy użytkownik
Noobie
18 Styczeń 2014
4
0
1
47
QNAP
Ethernet
10 Mbps
Proszę o pomoc.
Jestem laikiem w temacie dlatego proszę pisać " łopatologicznie "

Chciałbym zdefiniować wykonywanie backupów wszystkich danych z serwera NAS 212 P ( lub z jego wybranego katalogu ) w określonym czasie np: zawsze w środę.
Chciałbym żeby kopie były zapisywane na tym urządzeniu, a nie na dysku zewnętrznym.
Chodzi mi oto, żeby były to kopie danych do których mogę zawsze powrócić.
Stare backupy chwiałbym usuwać ręcznie lub aby usuwane były automatycznie.

Proszę mnie poprawić jeżeli źle rozumuje. Z tego co wyczytałem NAP21P mając 2 dyski kopiuje pliki w czasie rzeczywistym tak, aby w przypadku awarii jednego, drugi miał kopie, a po wymianie uszkodzonej jednostki proces trwa nadal. Nie zabezpiecza to jednak przed sytuacją kiedy ktoś przypadkiem lub nie usunie pliki z serwera. Aby móc przywrócić taki usunięty plik potrzebny jest backup.

Proszę o informację jak to ustawić i jak potem przywracać lub przeglądać takie pliki.


ps. Nie znam angielskiego więc wszystkie odsyłacze do instrukcji mogę przeczytać jak będą na stronie którą da radę przetłumaczyć tarnslator googla. ;-)
 
Zaktualizuj oprogramowanie do 4.1, używaj Qsync i włącz kontrole wersji pliku.

qsync_file_version_control.jpg


Będziesz mógł powrócić do poprzednich wersji plików.
 
a ja nie mogłem włączyć tego qsynka dopóki nie uruchomiłem folderów domowych dla użytkowników

a włąściwie jak działa ten qsynk ? Spodziewam się czegoś podobnego do Shadow Copy w Windowsie Serwer. Chyba, żę się mylę...

i jakoś nie mogę udostępnić katalogu z poprzednimi wersjami
 
Tzn, że nic takiego nie istnieje w qnapie ?

Dodałem do udostępnionych katalogów katalog domowy użytkownika ./Qsync ale jakaś lipa:

Windows 7 nie może uzyskać dostępu po IP ani po nazwie serwera

System Windows nie może uzyskać dostępu do \\IP

qnap.JPG