Pomoc Brak opcji ODZYSKAJ zarówno w TS-228 jak TS-451+

GOLDEN

Passing Basics
Beginner
9 Wrzesień 2016
15
4
3
42
QNAP
TS-x51+
Ethernet
1 GbE
Witam.

Postaram się przedstawić mój problem jak najlepiej potrafię.

Kolega posiada QNAP TS-228 (firmware z tego co pamiętam 4.3.6) i pewnego dnia jego dyski przestały być widoczne w File Station oraz otoczeniu sieciowym. Dodatkowo komunikat w błędach "[Storage Manager] Volume/Storage pool is unmounted. Legacy volume......]
Na Qnapa dało się normalnie zalogować, ale w menedżerze dysków brak opcji odzyskaj.

Spróbował tych sposobów, ale bez efektu:
1. Rozwiązany - File Station 5 brak listy folderów
2. How-To - Ręczne przyłączenie i odbudowa macierzy RAID

Może to było złe podejście?

Wpadłem na pomysł, że wezmę jego dysk i spróbuje go włożyć u siebie do TS-451+
Dysk jest widoczny, jako dysk 1,82TB.
Nie ma opcji odzyskaj. Jak się dobrać do danych, dysponuje jedynie moim QNAPem i laptopem. Nie mam możliwości podpięcia dysku do innego komputera. Na razie chcemy uniknąć formatowania dysku, ma ktoś jakiś pomysł?
Z tego co mi wiadomo dysk nie był szyfrowany. Jedyne co mnie zdziwiło, to gdy zalogowałem się na jego QNAPa to w informacjach o dyskach było, że są to Woluminy dziedziczne, ale mnie i tak to nic nie mówi.

Może mnie ktoś naprowadzić na jakieś rozwiązanie?

Pozdrawiam
GOLDEN!!!
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.6.0907 Build 20190409
Model serwera: QNAP TS-451+