Rozwiązany Brak puli pamięci po migracji

Discussion in 'Macierz oraz woluminy dyskowe' started by upsss, Oct 5, 2019.

Loading...
  1. upsss
    Offline

    upsss Passing Basics Beginner

    Joined:
    Sep 27, 2019
    Messages:
    12
    Local Time:
    11:17 AM
    Ratings:
    +2 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TVS-x73
    Ethernet:
    10 GbE
    TVS-x73 10 GbE
    Przeniosłem 4 dyski połączone w RAID5 ze starego serwera TS-431P2 do nowego TS-673 i jest problem.
    Na nowym NAS zainstalowałem czysty system na SSD i wtedy włożyłem te 4 dyski HDD (RAID5).
    Nowy system nie rozpoznał żadnej puli pamięci, przez co nie mam dostępu do plików - po przełożeniu dysków z powrotem do starego NAS, on też nie widzi żadnej puli pamięci. Kopię ustawień QNAP na starym NAS zrobiłem, ale jej przywrócenie też nic nie daje.

    Dysków w żaden sposób nie formatowałem, nie wybierałem ponownego zainicjowania systemu, itp.
    W żadnym momencie nie kliknąłem, aby dane z dysków zostały sformatowane/wyczyszczone.

    Proszę o pomoc, czy jest jakiś sposób, aby dobrać się do tych danych z RAID5?
     
  2. exchudy
    Offline

    exchudy Nowy użytkownik Noobie

    Joined:
    Dec 26, 2015
    Messages:
    3
    Local Time:
    11:17 AM
    Ratings:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-x39 Pro
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-x39 Pro 1 GbE
    Hej,

    Mam bardzo podobny problem. Udało Ci się go rozwiązać ?
     
  3. upsss
    Offline

    upsss Passing Basics Beginner

    Joined:
    Sep 27, 2019
    Messages:
    12
    Local Time:
    11:17 AM
    Ratings:
    +2 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TVS-x73
    Ethernet:
    10 GbE
    TVS-x73 10 GbE
    Wszystkie dane udało mi się odzyskać, jednak przy pomocy profesjonalnego serwisu.

    Największy problem polega na odnalezieniu i odbudowaniu struktur logicznych macierzy RAID5.
    Próbowałem różnymi programami znalezionymi w internecie, ale nie udało mi się tego zrobić samodzielnie - głównie z powodu zbyt długiego czasu skanowania 4 dysków (każdy po 8TB) i mojego niepewnego ustawiania opcji w programach skanujących.