Pomoc Brak puli pamieci i volumenu po zaniku zasilania

Status
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

tskortez

Nowy użytkownik
Noobie
9 Luty 2022
4
2
3
38
QNAP
TS-210
Ethernet
100 Mbps
Witam,
dziś straciłem zasilanie na dłuższy czas i ups nie podtrzymał napięcia.

Aktualnie mogę się zalogować do systemu qnapa(model TS-230) i mam wszystkie konta użytkowników.
Brak jest jednak przydzielonej puli pamięci i dyskow.

Same dyski są widoczne i ich stan jest dobry bez badsektorow.

Posiadam kopie systemu ale niestety jest ze starszej wersji i nie mogę przywrócić.
W załączniku dodaje zrzut ekranu stanu dysków.

Wiedzy wystarczyło mi na postawienie ale juz nie na administracja wiec teraz proszę o pomoc jak odzyskać dane.
Czy będę mógł wyciągnąć dysk i zgrać dane?
Czy lepiej posiłkować sie helpdeskiem ?
Moze ktoś z Was pochyli się nad tematem i pomoże w tej kwestii.
Z góry dziękuję za pomoc.



Dziękuję i pozdrawiam
 

Załączniki

  • ts-230a.jpg
    ts-230a.jpg
    127,4 KB · Wyświetleń: 69
Rolą UPS jest pozwolić się bezpiecznie wyłączyć urządzeniom!

Jak klikniesz w dyski , masz tam guzik odzyskaj ? jak klikniesz to coś się dzieje ?

Jak w/w nie pomoże, to helpdesk qnapa - niech się chopaki wykażą ;)
 
Niestety coś poszło nie tak tym razem i stad tez mój wpis ;/
Na dyskach, po rozwinięciu odzyskaj są 2 opcje ale niestety nie można ich kliknąć ;/
Połączono posty:

Czy będę mógł wyciągnąć dysk i zgrać dane i wtedy zainicjować(dyski nie sa szyfrowane)
Bo moze to najszybsza opcja aby zgrac i postawic na nowo
 

Załączniki

  • ts-230b.jpg
    ts-230b.jpg
    164,5 KB · Wyświetleń: 67
Miałem tak samo jak Ty. HelpDesk uratował mi wszystko. Też wyjmowałem dyski, ale nic nie dało rady. Magicy z HelpDesku załatwili sprawę w 30 minut. :)
 
Witam, dziś helpdesk w postaci Pana Grzegorza poradził sobie z moim problemem w 15 min ;)
Dopiero teraz, ponieważ poprzednia sesja ze względu na moje niestabilne łącze i brak dostępu do Nasa okazała się problematyczna.
Wszystko przywrócone, całe partycje i zawartość. ;)

Qnap Helpdesk (y)
 
Status
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.