Pomoc Brak wideo w QVR-Monitor i QVR-Playback

Kingu

System Engineer
Q Specialist
19 Listopad 2015
118
24
18
49
QNAP
TS-x53A
Ethernet
1 GbE
Cześć
Chciałem po dłuższej przerwie przejrzeć nagrania z QNAP Surveillance Station i niestety niemiła niespodzianka: o ile zarządzanie i same aplikacje do przeglądania (QVR-Monitor i QVR-Playback) uruchamiają się i na linii czasu widać że było coś nagrywane, nie widzę żadnego obrazu.
Zainstalowałem najnowsze wersje, restartowałem komputer i nic.
(Swoją drogą instalowanie w systemie usługi QVRService to przegięcie QNAPa - ja tylko chcę oglądać, nie rejestrować na kompie).

Help

Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.2.0050 Build 2017-01-04
Model serwera: QNAP TS-453A
 
Szukam rozwiązania problemu, bo mam to samo. Już miałem nadzieję, że znalazłem w tym wątku odpowiedź, ale nie... QVR odpala, widzę w nim że coś nagrane, ale nie można nic obejrzeć. Ani na QVR-Monitor ani na QVR-Playback