Cześć,
Jestem posiadaczem S DS415 Play i po aktualizacji firmware, ale mogło to nie mieć wpływu, po zalogowaniu do DSM'a nie ma żadnego wolumenu z danymi. I system sypał informacjami o uszkodzonych sektorach na dyskach.
Mam 3 dyski Toshiba 2,5" po 1TB każdy złożone w RAID5. Pisałem do wsparcia i podpinali się zdalnie niestety napisali mi że muszę znaleźć PCta zainstalować Ubuntu i próbować odtworzyć dane.
I tu pytanie czy macie jakiś pomysł jak przywrócić ten wolumen?
Bo nic tam nie było grzebane ale te uszkodzone sektory musiały wyskoczyć w jakimś niewłaściwym miejscu. Zwłaszcza że na dwóch dyskach tych sektorów jest po 8 uszkodzonych, a na tym trzecim dysku 329 takich sektorów.
Jakoś nie chcę mi się wierzyć, że nie ma sposobu na reaktywację zasobu tak żebym mógł sobie to zgrać gdzieś na bok.
Wersja oprogramowania Firmware: 6.2.1-23824 update 1
Model serwera: S DS415play
Jestem posiadaczem S DS415 Play i po aktualizacji firmware, ale mogło to nie mieć wpływu, po zalogowaniu do DSM'a nie ma żadnego wolumenu z danymi. I system sypał informacjami o uszkodzonych sektorach na dyskach.
Mam 3 dyski Toshiba 2,5" po 1TB każdy złożone w RAID5. Pisałem do wsparcia i podpinali się zdalnie niestety napisali mi że muszę znaleźć PCta zainstalować Ubuntu i próbować odtworzyć dane.
I tu pytanie czy macie jakiś pomysł jak przywrócić ten wolumen?
Bo nic tam nie było grzebane ale te uszkodzone sektory musiały wyskoczyć w jakimś niewłaściwym miejscu. Zwłaszcza że na dwóch dyskach tych sektorów jest po 8 uszkodzonych, a na tym trzecim dysku 329 takich sektorów.
Jakoś nie chcę mi się wierzyć, że nie ma sposobu na reaktywację zasobu tak żebym mógł sobie to zgrać gdzieś na bok.
Wersja oprogramowania Firmware: 6.2.1-23824 update 1
Model serwera: S DS415play