Pomoc Czy jest możliwość instalacji rtorrent na TS-212

baxio

Nowy użytkownik
Noobie
10 Czerwiec 2012
1
0
1
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Czy jest taka możliwość aby zainstalować rtorrent na QNAP TS-212 ? Widziałem do różnych wersji, ale do tej akurat nie znalazłem. Dysk posiada oryginalne oprogramowanie i jako, że jestem początkujący w temacie nic jeszcze nie zmieniałem. Prosiłbym o krótką instrukcję co i jak. Pozdrawiam i dziękuję.
 
Mariusz mam prośbę czy możesz podać instrukcję instalacji tak dla debili po 40-stce? Nie powiem nic bo poległem niestety. Chodzi tutaj o Optware IPKG? Jeśli tak to dalej nie kumam jak ta żaba
 
Hmmm chciałbym ale boję się ... kurcze brzmi jak wyznania dziewicy. Ręce swędzą do zainstalowania np. transmission ale zastanawiam się ( jak to u starszego pana ) nad celem wykonania tego. Download station chodzi a czy na np transmission będzie lepiej? ( cholerka to jak wybieranie kremu przez moja żonę - 40+ czy już 50++ )
 
  • Sad
Reakcje: kaktus
Ręce swędzą do zainstalowania np. transmission ale zastanawiam się ( jak to u starszego pana ) nad celem wykonania tego.
Nie ma nad czym, zreszta to jest bardzo fajne ćwiczenie na nadgarstki !

Download station chodzi a czy na np transmission będzie lepiej? ( cholerka to jak wybieranie kremu przez moja żonę - 40+ czy już 50++ )
transmission jest rownie dobre jak rtorrent (czytaj ten z tutoriala) a na pewno lepsze Download Station! (patrzac z mojego punktu widzenia).

Jedziesz wg instrukcji i bedzie OK!
Sam to przeszedlem pare razy ( u siebie i kogos ) i to dziala !
 
Tego rtorrent [x86] nie wydaje dla platformy ARM z kilku powodów:
  • pobierane dane były w 2-30% uszkodzone (modyfikacje Kernala w oprogramowaniu QNAP) (nie wiem jak jest dzisiaj - było to co najmniej 3 lata temu)
  • małowydajny CPU i w rezultacie rtorrent podczas swojej pracy zabijał maszyne
  • mało pamięci RAM
Przy transferach powyżej 20MB/s zalecane jest, aby urządzenie miało ponad 1024MB RAMu.