To ja mam kolejna usterkę dotyczy QTS 4.0 oraz modułu DLNA. Wrzucając film na serwer NAS TS 219 II P i chcąc go strumieniować na TV jest problem z przewijaniem filmów. Przypadłość ta jest na TV 32PFL5007/12 PHILIPS. Mój kolega ma ten sam TV serwer ma TS-110 i mówi że ma identycznie. Mam tez TV Samsunga i nie ma problemów z Philipsem niestety problem. Zapuszczając film jest ok. Można dać PLAY STOP PAUSE ale niestety REV (przewijanie nie działa). Poza tym jak dam pauze i potem znów pauze lub Play to film zaczyna się od początku. Silas czy takie coś możesz też pilnie zgłosić do Qnapa ?
Pisałem tez w tej sprawie do Philipsa odpowiedź poniżej :
"
Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Philips.
W odpowiedzi na Pana e-mail informujemy, że oprogramowanie serwera multimedialnego NAS uniemożliwia telewizorowi przewijanie, ponowne uruchamianie filmów po ich zatrzymaniu.
Zgodnie z informacją uzyskaną od działu zajmującego się oprogramowaniem należy zmienić oprogramowanie serwera multimedialnego w celu umożliwienia korzystania z tych funkcji.
W razie dodatkowych pytań lub niejasności prosimy o odpowiedź na tą wiadomość lub kontakt pod numerem telefonu: 22 397 15 04 / 22 397 15 06.
Podczas rozmowy prosimy podać numer referencyjny podany na początku wiadomości. Jest to najprostszy sposób w jaki będziemy mogli zidentyfikować zgłoszenie bez dodatkowej weryfikacji."
Pisałem tez w tej sprawie do Philipsa odpowiedź poniżej :
"
Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Philips.
W odpowiedzi na Pana e-mail informujemy, że oprogramowanie serwera multimedialnego NAS uniemożliwia telewizorowi przewijanie, ponowne uruchamianie filmów po ich zatrzymaniu.
Zgodnie z informacją uzyskaną od działu zajmującego się oprogramowaniem należy zmienić oprogramowanie serwera multimedialnego w celu umożliwienia korzystania z tych funkcji.
W razie dodatkowych pytań lub niejasności prosimy o odpowiedź na tą wiadomość lub kontakt pod numerem telefonu: 22 397 15 04 / 22 397 15 06.
Podczas rozmowy prosimy podać numer referencyjny podany na początku wiadomości. Jest to najprostszy sposób w jaki będziemy mogli zidentyfikować zgłoszenie bez dodatkowej weryfikacji."