Witam!
Po aktualizacji do najnowszej wersji DLNA przestało działać. Zarówno telewizor jak i odtwarzacz sieciowy straciły dostęp do zasobów.
Próbowałem restartować serwer DLNA, restartować QNAPa, ale nie pomaga.
Dysk jest widoczny w sieci i mam dostęp do wszystkich danych.
Czy ktoś miał podobny problem?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.0.4.0486 Build 20180215
Model serwera: QNAP TS-453A
pozdrawiam,
Mic
Po aktualizacji do najnowszej wersji DLNA przestało działać. Zarówno telewizor jak i odtwarzacz sieciowy straciły dostęp do zasobów.
Próbowałem restartować serwer DLNA, restartować QNAPa, ale nie pomaga.
Dysk jest widoczny w sieci i mam dostęp do wszystkich danych.
Czy ktoś miał podobny problem?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.0.4.0486 Build 20180215
Model serwera: QNAP TS-453A
pozdrawiam,
Mic