Pomoc DLNA - Samsung Smart TV nie odtwarza plików

Glexu

Nowy użytkownik
Noobie
27 Kwiecień 2016
3
1
3
42
QNAP
null
Ethernet
1 GbE
Witajcie. Jestem nowy w świecie Qnap. Kupilem sobie TS-251A z myślą o stacji multimedialnej + backup. Zrzuciłem na niego parę filmów, uruchomiłem DLNA.
TV widzi qnap-a i serwer DLNA w sieci. Ale przy próbie odtworzenia jakiegokolwiek pliku wyswietla mi się informacja : plik nieobsługiwany. Ten sam plik podłączony na dysku USB do TV odtwarza się bez problemu. Nie bardzo rozumiem co jest przyczyną. Proszę o pomoc.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Przyczyną jest standard DLNA. Dla każdego producenta to "inny" standard" i nie ma pewności że film który otworzysz przez DLNA na TV SAMSUNG otworzy się też np na TV LG i odwrotnie.
Dlatego warto zainstalować z APP CENTER aplikacje: EMBY, PLEX, SERVIO, TWONKY - ten ostatni już niewspierany w QTS 4.3.3. a szkoda.

Ps. Sprawdź inne rozszerzenia plików filmowych pod DLNA Qnapa - któryś musi Ci otworzyć. Osobiście mam TV SAMSUNG i po DLNA mam tylko problem z mkv i avi których rozmiar przekracza 2GB. - zgłaszałem na help desk - ale nie za wiele pomogli, dosyłali inne wersje softu media streaming, ale nic to nie wnosiło i chyba sie poddali.

Aha ważne zainstaluj z APP CENTER CodexPack'a i sprawdź czy działa.Daj znać.
 
  • Lubię to
Reakcje: SushiMan
Przyczyną jest standard DLNA. Dla każdego producenta to "inny" standard" i nie ma pewności że film który otworzysz przez DLNA na TV SAMSUNG otworzy się też np na TV LG i odwrotnie.
Dlatego warto zainstalować z APP CENTER aplikacje: EMBY, PLEX, SERVIO, TWONKY - ten ostatni już niewspierany w QTS 4.3.3. a szkoda.

Ps. Sprawdź inne rozszerzenia plików filmowych pod DLNA Qnapa - któryś musi Ci otworzyć. Osobiście mam TV SAMSUNG i po DLNA mam tylko problem z mkv i avi których rozmiar przekracza 2GB. - zgłaszałem na help desk - ale nie za wiele pomogli, dosyłali inne wersje softu media streaming, ale nic to nie wnosiło i chyba sie poddali.