Pomoc Dostęp do folderu "Public"

nef022

Nowy użytkownik
Noobie
23 Styczeń 2014
2
0
1
Opole
QNAP
TS-x69L
Ethernet
1 GbE
Witam Kolegów na Forum.
Sprawa dotyczy TS-269L i dostępu do folderu "Public" i innych widocznych po uruchomieniu NAS. Założyłem nowy folder i w nim kolejne podfoldery i nie ma problemu z zapisem/odczytem. Nie mogę jako admin otworzyć folderu "Public". W oknie "Udostępniany folder" zaznaczone są uprawnienia dla admina i grupy administrators na czytaj/zapisz, a w kolumnie "Podgląd" przy pozycji admin widać na czerwono "brak dostępu", a przy pozycji administrators - "Odczyt/zapis".

Po otwarciu File station widoczna jest tylko zawartość nowo utworzonego przeze mnie folderu. Foldery pozostałe nie są widoczne. Co jest tego przyczyną?

pozdrawiam
nef022
 
W zaawansowanych mam zaznaczone tylko to pierwsze, bez ACL. Mam w innej lokalizacji taki sam QNAP ale tam własne foldery założyłem w głównym katalogu i nie ma problemu z dostępem do "Public" i innych folderów systemu (ustawienia zaawansowane praw dostępu takie same).