Pomoc FILE STATION - dostęp po http - brak niektórych folderów

dwlan

Nowy użytkownik
Noobie
24 Wrzesień 2014
7
0
1
54
QNAP
Ethernet
100 Mbps
QNAP TS-412
Przy dostępie przez przeglądarkę do file station nie widać katalogów w lewym panelu - jedynie home i web są widoczne.
Jeżeli nastąpi restart qnap`a to foldery są widoczne i wszystko śmiga jak trzeba. Ale na drugi dzień albo po jakimś okresie niekorzystania z połączenia do zasobów problem się pojawia, restart i wszystko jest ok. Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu.
 
nie bardzo wiem o jakim odblokowaniu piszesz. Ale jak pisałem po restarcie jest OK i dział przykładowo poprawnie przez kilka godzin a potem liczba folderów jest ograniczona do wyżej wymienionych
 
QNAP TS-412
Przy dostępie przez przeglądarkę do file station nie widać katalogów w lewym panelu - jedynie home i web są widoczne.
Jeżeli nastąpi restart qnap`a to foldery są widoczne i wszystko śmiga jak trzeba. Ale na drugi dzień albo po jakimś okresie niekorzystania z połączenia do zasobów problem się pojawia, restart i wszystko jest ok. Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu.

mam ten sam problem, rozwiązałeś go jakoś dwlan?
 
niestety problem nadal występuje....
od czasu zgłoszenia wątku już 2 razy aktualizowałem oprogramowanie do najnowszej wersji jednak nie rozwiązało to przedmiotowego problemu.
 
A nie przeinstalowywaliście/resetowaliście systemu ?
Utworzenie ręcznie tych folderów również nie działa ?

Tą wersje systemu mam od jakiejś już chwili. Dziś po 3 restarcie pokazały się wszystkie foldery, tak więc u mnie już działa. Zastanawia mnie tylko powód takiego objawu...
 
ale dlaczego u mnie po każdym restarcie foldery powracają... mija jakiś czas i nie widać.
Może to robi jakaś aplikacja ale nie potrafię poszukać zależności...
 
ja mam wszystkie wylaczone, jedynie co mnie interesuje to udostepnianie plików czyli file station
Po wyłączeniu absolutnie wszystkiego objaw występuje nadal, obstawiam winę firmware
 
Po wyłączeniu absolutnie wszystkiego objaw występuje nadal, obstawiam winę firmware
Propnuje kontakt z QNAP Helpdesk - - enentualnie nagranie filmiku (przyspiesza zrozumienie problemu przez helpdesk) co sie dzieje i gdzie jest problem i zalaczenie linku z yt do ticket'u.
 
A ktoś ma ochotę na próbę naprawienia tego ?
Kiedyś również miałem z tym problem. Przeładowałem na nowo konfigurację samby i działa do dziś.

Do zrobienia jest:
1) Na wszelki wypadek kopia konfiguracji samby cp /etc/smb.conf /gdzies/na/dysk
2) Przywrócenie oryginału z cp /etc/default_config/smb.conf /etc/
4) Restart samby /etc/init.d/smb.sh restart
3) Przywrócenie folderów systemwych
ai.imgur.com_m3xkHCb.png


4) Utworzenie własnych folderów o takich nazwach jak przed restetem samby. Bez obawy dane nie znikają bo utworzą się jedynie nowe i poprawne dowiązania do waszych folderów.

i chyba tyle..
 
  • Lubię to
Reakcje: Silas Mariusz