Witam Serdecznie i proszę o pomoc .
Posiadam TS-220 ( 4.0.5 ) , zainstalowałem dwa dyski Seagate ST3000VX ( Lustrzany wolumin dysku 1 , 2 ).
Przez kilka tygodni QNAP pracował poprawnie widoczny był w aplikacji Qfinder pod Windowsem .
Niestety od jakiegoś czasu jest niewidoczny w tym programie , pomimo ,że urządzenie znajduje się w tej samej podsieci co komputer połączenie przewodowe bezpośrednio z routerem .
Obecnie możliwa jest poprawna obsługa i przeglądanie danych przez przeglądarkę oraz przez aplikacje zainstalowane na iPhone oraz iPad ( Qfile , Qmanager , Qmusic , QMobile itp.. ). Możliwe jest zdalne i lokalne łączenie się z urządzeniem .
Usuwając dyski z QNAP-a , dysk jako urządzenie pojawia się w programie Qfinder .
Wydaje mi się ,że problem pojawił się po aktualizacji oprogramowania lub po sytuacji kiedy omyłkowo zamienione miejscami zostały dyski w szufladach urządzenia ,lub po sytuacji kiedy były spadki i zaniki zasilania w sieci .
Ponowna instalacja oprogramowania Qfinder nawet na innym komputerze nie pomogła .
Na dyskach znajduje się już sporo danych i obawiam się o utratę tych danych .
Proszę o pomoc co zrobić w takiej sytuacji .
Zdaje sobie sprawę , że problem może być banalny , ale co tam , proszę o pomoc .
Posiadam TS-220 ( 4.0.5 ) , zainstalowałem dwa dyski Seagate ST3000VX ( Lustrzany wolumin dysku 1 , 2 ).
Przez kilka tygodni QNAP pracował poprawnie widoczny był w aplikacji Qfinder pod Windowsem .
Niestety od jakiegoś czasu jest niewidoczny w tym programie , pomimo ,że urządzenie znajduje się w tej samej podsieci co komputer połączenie przewodowe bezpośrednio z routerem .
Obecnie możliwa jest poprawna obsługa i przeglądanie danych przez przeglądarkę oraz przez aplikacje zainstalowane na iPhone oraz iPad ( Qfile , Qmanager , Qmusic , QMobile itp.. ). Możliwe jest zdalne i lokalne łączenie się z urządzeniem .
Usuwając dyski z QNAP-a , dysk jako urządzenie pojawia się w programie Qfinder .
Wydaje mi się ,że problem pojawił się po aktualizacji oprogramowania lub po sytuacji kiedy omyłkowo zamienione miejscami zostały dyski w szufladach urządzenia ,lub po sytuacji kiedy były spadki i zaniki zasilania w sieci .
Ponowna instalacja oprogramowania Qfinder nawet na innym komputerze nie pomogła .
Na dyskach znajduje się już sporo danych i obawiam się o utratę tych danych .
Proszę o pomoc co zrobić w takiej sytuacji .
Zdaje sobie sprawę , że problem może być banalny , ale co tam , proszę o pomoc .