LeDiableBleu

Passing Basics
Beginner
17 Luty 2014
17
0
1
31
QNAP
TS-219P
Ethernet
1 GbE
Witam

Szukałem na forum wątka jak zainstalować rtorrent ale to co znalazłem było dla mnie nie zrozumiałe.
Posiadam serwet Ts-212 P najnowsze stery.

Pewnie powiecie zrób tak jak tutaj napisali How-To - Natywny Debian Squeeze (równoległy Debian z odrębnym SSH i rtorrent) dla platformy ARM

albo zrób coś przez putty

lecz niestety nic mi to nie mówi, zazwyczaj bez problemowo sobie radze z komuterami ale tutaj jestem po raz pierwszy raz ZIELONY

Czekam na pomoc ponieważ download station nie ściąga mi nic, jedynie wysyła to co mam, a czytajac forum wyczytałem że rtorrent jest o niebo lepszy.

Pozdrawiam
 
Rtorrent obecnie nie jest rozwijany i od dawna nie ma nowej wersji na procesory ARM.
Możesz spróbować zainstalować starą paczką, która nie wiem czy jeszcze będzie działać:
rtorrent++ 2010-0.8.6 build0301 r1106 - interesuje Cię wersja NEW ARM

Lub przeczytać co pisze tutaj: How-To - Natywny Debian Squeeze (równoległy Debian z odrębnym SSH i rtorrent) dla platformy ARM - instalacja nie wygląda na trudną.

Ale zamiast rtorrenta może powinieneś spróbować korzystać z Transmission?
 
Może ktoś powiedzieć jak usunąć rtorrent++ 2010-0.8.6 build0301 r1106 skoro nie mogę wejść nawet w okienko więcej ?Może ktoś powiedzieć jak skonfigurować transmission ? Mam go zainstalowane ale nie wiem co dalej
 
Can anyone tell me how to remove rtorrent + + 2010-0.8.6 build0301 r1106 since I can not even enter in the box more? Maybe somebody tell you how to set up transmission? I have it installed but do not know what to do next


QNAP NAS Community Forum: can't delete qpkg, app center unresponsive follow the directions here to uninstall rtorrent.

I have used transmission and to be honest it is shit compared to rtorrent, only problem with rtorrent is "tech support" which is hard to find but when it works it is well worth itoh for transmission.......