Pomoc Jak połączyć się ze swoim Nasem z poza sieci lokalnej ?

Wujor

Entry Technician
Q Associate
30 Kwiecień 2020
38
1
8
37
QNAP
TS-x51
Ethernet
100 Mbps
Witajcie.

Na początku chciałbym zaznaczyć że jestem zielony w sprawach konfiguracji routera itp. Mam swojego nasa TS-251+ i chciałbym się połączyć z nim z poza swojej sieci lokalnej. Np. używając telefonu albo komputera jak będę na rehabilitacji poza moim miejscem zamieszkania. Sprawa wygląda tak że mam router Vectry do niego jest podłączony router Tp linka nie przez bridge (kumpel konfigurował). i czy jest możliwość jakoś przez ten mój router dostać się do Nasa? bo z tego co wiem to musiałbym mieć publiczne ip. ale nie mam. Pomóżcie jeśli możecie ;)
 
Nie musisz mieć publicznego IP. Możesz się łączyć przez myqnapcloud i qlink - otwórz sobie aplikację myqnapcloud i skonfiguruj dostęp - tzn załóż konto i wybierz adres.
 
Nie musisz mieć publicznego IP. Możesz się łączyć przez myqnapcloud i qlink - otwórz sobie aplikację myqnapcloud i skonfiguruj dostęp - tzn załóż konto i wybierz adres.
zainstalowałem myQNAPcloud na swoim komputerze ale nie wiem jak to skonfigurować już kiedyś próbowałem ale nie dałem rady..
zei82vuavvds.png

próbowałem przez PPTP jak i OpenVPN i nie mogłem się połączyć z nasem podłączając np komputer do telefonu i używając danych komórkowych.
 
Żeby mieć dostęp o którym mówisz, czyli VPN potrzebujesz zewnętrzne IP. To o czym ja mówię i sugeruję to możliwość jaką daje Qnap, ludziom w Twoim położeniu - bez zewnętrznego IP - czyli przez usługę DDNS - qlink. Rejestrujesz konto na Qnapie, wg linku i masz dostęp do siebie, ale nie do wszystkich aplikacji. Np. QVR Pro czy SS nie będzie działać z qlink.
Może niewyraźnie napisałem - ale mi, w Twoim położeniu chodziło o qlink - nic więcej nie zrobisz.
 
Tak. Jak się zalogujesz, będziesz na nasie.