JAk wpuscic ftp poza LAN-krok po kroku

Dyskusja w 'Udostępnianie plików, folderów i drukarek' rozpoczęta przez użytkownika mike-ke, 10 Maj 2009.

Ładowanie...
  1. mike-ke

mike-ke Passing Basics Beginner

Local Time:
    02:09
    Oceny:
    +4 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-109/209 Pro II
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-109/209 Pro II 1 GbE
    Witam pomozcie bo ja sie juz poddaje <sciana> .Jednak jestem laikiem przez duze l . ;(
    Wiec od poczatku
    Mam TS-209 II pro podpiety do Zyxel P-2602HW-D1A.Sluzy jak domowy zbior wszystkiego.W lanie wszystko dziala.
    Chcialem teraz uruchomic to cudo jako ftp i wpuscic w siec.Tu zaczynaja sie schody.Nie wiem jak odpowiednio skonfigurowac router (nawet nie bardzo wiem gdzie powpisywac i co) i oczywiscie co musze na qnapie zrobic.Potrzebuje poprostu poradnika krok po kroczku dla 5 latkow:)

wiec help... :)

2. mike-ke

mike-ke Passing Basics Beginner

Local Time:
    Oceny:
    +4 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-109/209 Pro II
    Ethernet:
    1 GbE
    TS-109/209 Pro II 1 GbE
    Maly update :udalo sie:)))
    Ale maly problem.wchodzi nie pytajac sie o nic.zadnych hasel i innych takich.
    Pozatym otworzylem wszystko chyba na routerze co sie dalo.
    Wiec poprawnie mimowszystko prosze o pomoc moze jednak kroczek po kroczk bede wiedzial co wystarczy a co nie powinienem.

3. Silas Mariusz

Silas Mariusz SysOp Administrator

Miejscowość:
    Nowy Sącz
    Local Time:
    03:09
    Oceny:
    +1 450 / 30 / -6
    Followers:
    24
    QNAP:
    TVS-x71
    Ethernet:
    1 GbE
    TVS-x71 1 GbE
    yyy
    zawsze protokol ftp pyta o login i haslo
    znajac zycie loguje sie na konto anonimowe (anonymous) - odznacz w opcjach w QNAP'ie

co do routera
    znajdz Port forwarding
    1) przekieruj port 21 i zakres portów pasywnych ktory jest ustalony w QNAP'ie w sekcji ftp (cos w stylu 55535-..) - wszystko ma byc przekierowane na adres IP nas'a
    2) jesli Twoj router ma firewall/spi - wylacz