Pomoc JDownloader - problem z QJDK8

malma777

Entry Technician
Q Associate
30 Wrzesień 2022
51
3
8
40
QNAP
TS-x53D
Ethernet
1 GbE
Witam na wstępie chciałbym zaznaczyć ze jestem zielony w tych sprawach, posiadam quap ts 253d mialem zaisntalowny jdawnloader i wszystko chodziło aż do aktualizacji systemu do najnowszej wersji, jdanloader przestał dziłac pojawił się błąd

Ostrzeżenie 2022-09-30 11:02:12 System 127.0.0.1 --- App Center App Status Change [App Center] Failed to start Oracle JDK8. QTS does not support this Oracle JDK8 version. Check for updates in "App Center" or on the official app website.

Web Desktop App Center App Installation [App Center] Failed to install JDownloader2 20220522. You must first install and start QJDK8.

Proszę o pomoc
 
to narzędzie która pozwala robić to co QNAPowi się nie udaje :D
Połączono posty:

wymaga trochę zachodu - ale za to działa niezależnie od fochów QNAPa na dane oprogramowanie.
Połączono posty:

i zapomniałem dodać - jest za darmo
 
1. zainstaluj Container Station, jak się skończy instalować , włącz je , przeklikaj kreator podczas pierwszego włączenia , zgódź się na domyślną ścieżkę dla plików Container Station i potem zobaczymy co dalej
2. Włącz SSH w QNAPie i daj dostęp swojemu użytkownikowi do niego (How do I access my QNAP NAS using SSH? + guzik tam EDIT PERMISSION ...)
3. Pracujesz na czym ? Windows/MAC/Linux ?
Daj znać jak skończysz.
 
Witam robię wszystko jak w instrukcji połączenia ssh ale w ostatnim punkcie jak już podam hasło to zamiast tego menu mam coś takiego
[mariusz@NASQNAP ~]$
Połączono posty:

daje screen
Połączono posty:

Teraz sobie przypomniałem ze jak pierwszy raz jdawnloadera instalowałem to logowałem się do tego ssh więc chyba mam to już odblokowane
 

Załączniki

  • Zrzut ekranu 2022-10-1 o 08.20.46 for.jpg
    Zrzut ekranu 2022-10-1 o 08.20.46 for.jpg
    70,3 KB · Wyświetleń: 45

Mogą Cię zainteresować

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. jdownloader
  2. jdownloader2