Pomoc Kamery IP nie widoczne - brak połączenia (hikvision)

Dan

Nowy użytkownik
Noobie
31 Styczeń 2016
2
0
1
37
QNAP
TS-210
Ethernet
100 Mbps
Witam wszystkich.
Jestem Damian i chciałem się pochwalić, że jestem nowym użytkownikiem Qnap :)
Kilka chwil temu dojechały do mnie zakupione takie kamerki:
Hikvision DS-2CD2012F-I 4mm 1.3MPix, BULLET IP Camera, 4mm, True Day Night, 1 3” progressive scan CMOS, H.264 MJPEG, Support du - Systemy zabezpieczeń
Hikvision DS-2CD2042WD-I F12, IP Bullet camera, 4MPix, PoE, True Day Night, 1 3” progressive scan CMOS, H.264 MJPEG H.264+, Su - Systemy zabezpieczeń
Na stronie QNAP na liście kompatybilności były widoczne.


Mam problem z podłączeniem tych kamer do mojego QNAPa.
Podłączam je poprzez router TP link. (router go nie widzi)
Używam zasilacza 12 V.
Przez oprogramowanie dołączone na płytce z kamerką jest adres IP: 192.168.1.64. Gdy wpisuje go w przeglądarce to też nic mądrego sie nie dzieje.

Gdy dopalam qnap surveillance station i chce wpisać wszystko ręcznie to wyskakuje komunikat o błędnym IP.
Co robię źle?

Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.2 Build 2016/09/01
Model serwera: QNAP TS-231
 
HIKVISION DS-2CD3145F-I 4MP 2.8mm POE IP66 Dome Network IP Camera H.265 TF CCTVjpg.jpg
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. http://192.168.1.64
  2. https://forum.qnap.net.pl/threads/kamery-ip-nie-widoczne-brak-po%C5%82%C4%85czenia-hikvision.19527/
  3. http://192.168.1.64:8000
  4. 192.168.1.64