Pomoc Katalog Download

maks87

Network Architect
Q's Professional
20 Lipiec 2012
448
2
69
28
37
Warszawa
QNAP
TS-x73
Ethernet
1 GbE
Do niedawna wydawało mi się, że po inicjalizacji QNAPa jednym z podstawowych katalogów które od razu są stworzone jest katalog Download. Natomiast wczoraj na jednym z QNAPów robiłem taką inicjalizację i nie znajduję katalogu Download. Czy tak powinno być czy coś jest jednak nie tak?
 
dziwne, idź do zarządzania folderami i klepnij w guzik
upload_2021-4-8_19-11-12.png
 
Tak też miałem zrobić, ale chciałem się najpierw Was podpytać. Czy w takim przypadku nic innego się nie "wykrzaczy"?

A tak na marginesie: już zaczynam podejrzewać, że coś z tym QNAPem jest nie tak. Robiłem od nowa inicjalizację bo miałem opisywany w innym wątku problem z VPN. A ponieważ nie miałem tu dużo danych to postanowiłem zaorać system i postawić od nowa. VPN jeszcze nie przetestowałem, ale teraz się okazuje, że nie ma katalogu download.
 
To zrób jeszcze raz z kasowaniem danych od nowa - nas i konfiguracja - nie można tego robić na pałę. Konta, porty, ustawienia.
 
Zrób jeszcze raz, nabierzesz doświadczenia ;] Zacznij od jednego dysku, zainstaluj system, wszystkie dane. Jak już zrobisz - włóż kolejne.
 
Spoko, ja też kilka razy inicjowałem zanim się z nim nie dogadałem tak, że dziś to najlepsze urządzenie pod słońcem ;]
 
Oj ja w swoim życiu już wiele razy od nowa inicjowałem QNAPy więc już mam tego dosyć:)

Ale jednak dzisiaj nie będzie konieczności robić tego od nowa. Katalog już się stworzył, a przyczyną jego braku były wyłączone usługi multimedialne. Po ich włączeniu katalog sam się stworzył. Trochę to dla mnie nielogiczne (bo co ma katalog Download do multimediów) ale dobrze, że na to wpadłem:)