Pomoc Komunikat systemowy - Odmowa pozwolenia

Rols

Nowy użytkownik
Noobie
3 Marzec 2014
2
1
3
37
QNAP
TS-x69 Pro
Ethernet
1 GbE
Witam serdecznie,

Niedawno zakupiłem dysk sieciowy QNAP TS-469 Pro.
Po utworzeniu kilku udziałów sieciowych z ograniczonym dostępem (dostępne tylko dla użytkownika lub grupy) podczas wchodzenia do FileStation dostaję komunikat jak w temacie. Usunąłem całkowicie te udziały. Komunikat pojawia się nadal. Oczywiście konto administratora, które ma dostęp już w tej chwili do wszystkich danych.

Czy w folderach współdzielonych w ustawieniach praw dostępu do konkretnego folderu może istnieć sytuacja w której kolumna Podgląd (uprawnień) nie odpowiada znacznikom po prawej stronie? Miałem np taką sytuację:
Podgląd - Brak dostępu
Po prawej stronie natomiast zaznaczone - Czytaj/Zapisz
odmowa pozwolenia.jpg
Będę wdzięczny za rozwiązanie mojego problemu lub wszelkie sugestie, które mogą pomóc ;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Problem może stanowić to że dla aplikacji są osobne prawa przydzielane poszczególnym użytkownikom. A z tego co widać posługujesz się File Station.

Załączniki graficzne dodawaj do postów przez Dodaj plik "butons" obok Dodaj odpowiedź ;-)
 
Bardzo dziękuję za zainteresowanie problemem :)
Prawa dla aplikacji - wszyscy użytkownicy w grupie 'administrators' mają do nich pełny dostęp.
Z File Station korzystam teraz przy tworzeniu folderów i udziałów, jak już wszystko będzie gotowe ograniczę się :p

Problemem prawdopodobnie był Brak dostępu do folderów 'Usb, Web i homes' dla grupy 'administrators', jakoś mi to umknęło gdyż sam na pewno tego nie blokowałem, może niejako stało się to przy okazji innej operacji. W każdym razie komunikat już się nie pojawia :)

Pozdrawiam!
 
  • Lubię to
Reakcje: kaktus

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. prawa dostępu do folderów