Mój pierwszy NAS. TS-231P?

luki882

Nowy użytkownik
Noobie
25 Listopad 2019
3
0
1
41
QNAP
null
Ethernet
null
To mój pierwszy post, dlatego pragnę przywitać się z Szanownymi Forumowiczami!
Podjąłem decyzję o zakupie mojego pierwszego NAS-a. Na wstępie zaznaczę, że jestem laikiem jeśli chodzi o komputery i dlatego proszę o pomoc w wyborze sprzętu. Zapewne po zakupie nie raz jeszcze o pomoc poproszę ;)
Czego oczekuję od NAS-a:
1. Możliwość automatycznego przesyłania zdjęć z 2-3 telefonów z Androidem na serwer.
2. Automatyczna synchronizacja wybranych folderów na dwóch komputerach.
3. Odtwarzanie muzyki z serwera na odtwarzaczu sieciowym (Yamaha Grand PianoCraft MusicCast MCR-N670D).
4. Przeglądanie zawartości dysku zarówno z sieci domowej, jak i z dowolnego miejsca z internetem.
5. Oglądanie zdjęć z serwera na Samsung Smart TV.
6. Udostępnianie plików innym osobom.
Moje pytania:
1. Czy QNAP TS-231P będzie do tych celów wystarczający? Może polecicie inne alternatywy w cenie 700-1500 zł?
2. Mam internet od UPC z dekoderem Horizon. Czy nie będzie problemów z działaniem NAS-a?
 
weź TS-251B-2G , za 1200 zł
chociaż obserwowałbym promki teraz, bo black friday się zbliża

generalnie szukasz nasa z procesorem intela , a nie anna ..
 
  • Lubię to
Reakcje: luki882
Myślałem też o tym modelu. Zastanawiałem sie czy warto dopłacać. Będę obserwował ceny przez parę dni.

Czy nie będzie problemów na UPC Horizon?
 
Jest jeszcze konkurencyjny S DS218+, jednak jakieś 300 zł droższy. Na papierze specyfikacja TS-251B-2G zdaje sie nie ustępować, a może nawet przewyższać model S. Nie mylę się?
 
Cześć,

Znając życie, pewnie autor oryginalnego pytania nie śledzi już wątku, a może nawet i tego forum.... ale co tam...