Pomoc myQNAPcloud - problem z uruchomieniem

BarToL

Passing Basics
Beginner
29 Lipiec 2012
24
4
8
Wrocław
QNAP
TS-x70
Ethernet
1 GbE
Witam
Mam problem z uruchomieniem myQNAPcloud - zawsze przy próbie skonfigurowania usługi mam komunikat o błędnym haśle :
Nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło (Kod błędu : 1012005)

Przez stronę myQNAPcloud loguję się bez problemu.
Czy ktoś spotkał się może z podobnym problemem i wie jak go rozwiązać?

Pozdrawiam
Bartek
 
upload_2014-12-17_10-48-36.png


Rozłącz się z kontem i połącz ponownie.
Możliwe że konto wygasło ... miałem tak parę razy ... przypomnienie hasła pomogło
 
Już zmieniałem hasło itp. Problem że ja właśnie nie mogę wcale połączyć tego Qnapa z kontem , do tego ekranu który wkleiłeś jeszcze nie doszedłem (mam tam tylko rozpocznij , i na tym rozpoczynaniu utknąłem)

Przed chwilą założyłem drugie konto i jest to samo :(
 
Cześć, sorry za odkop, ale po zmianie dysk głównego mam dokładnie ten sam problem.
Przy próbie połączenia NASa z myQNAPcloud wyświetla się komunikat: Nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło (Kod błędu: 1012005).

Na te same dane w aplikacji na Androidzie i na stronie account.qnap.com mogę się zalogować bez problemu.

Bez zalogowania połowa rzeczy nie działa, więc trochę to irytujące...
upload_2021-4-10_10-45-3.png