Pomoc Nadmierna liczba wpisów logów "CloudLink service for mobile and PC applications is ready"

cajar

System Engineer
Q Specialist
23 Styczeń 2017
128
15
18
36
QNAP
TVS-x73
Ethernet
1 GbE
Witajcie,

Od 3 dni mój QNAP TS-453A zaczął zapisywać do logów wpisy postaci:
[myQNAPcloud] CloudLink service for mobile and PC applications is ready.
Jak widać, wpisy dodają się co kilkanaście sekund:
qnap_logi.jpg


Restart QNAPa, ani routera nie pomógł.
Wyłączenie oraz ponowne włączenie CloudLink również nie pomogło.
Dostęp do QNAP z sieci internet działa bez problemów - korzystam z niego do słuchania muzyki.

Nadmiarowe wpisy w logach zaczęły pojawiać się 3 dni temu, wcześniej nie było ich w takiej ilości.
W konfiguracji CloudLink, ani routera nic nie zmieniałem - skonfigurowałem środowisko kilkanaście dni temu, i teraz tylko korzystam od strony klienckiej.

Podejrzewam samą aplikację CloudLink, bo z tego co widzę to problem zaczyna się po update:
qnap_logi_stare.jpg


Czy ktoś z Was doświadcza tego samego problemu, lub wie jak się z tym uporać? To nie jest normalne, żeby system generował tyle wpisów do logów.

Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.3 Build 20170213
Model serwera: QNAP TS-453A
 
Zauważyłem, że jak został włączony CloudLink, to zaczęło sypać.
Wyłączyłem CloudLink, zintegrowane z myQNAPcloud. I tak nie używam tej funkcjonalności gdyż posiadam stały adres IP, a porty mam na niestandardowym zakresie. Początkowo myślałem, że funkcja UPnP krzyczy gdyż nie ma załączone na routerze, a porty mam inne niż domyślne.
Oczywiście samo wyłączenie CloudLink nie wyłącza myQNAPcloud - z tego co czytałem to funkcja umożliwia dostęp po adresie QNAP.

Jednak po wyłączeniu nadal można osiągać serwer co prawda nie przez link: https://qlink.to/moja_nazwa
ale już: moja_nazwa.myqnapcloud.com jest osiągalna. ????
Błędami już nie sypie :)
 
Wysłałem ticket do helpdesku, i odpowiedzieli, że:


Hello
We know about this issue and we are working on update. I'll let you know when it will be available.
Best Regards