Kawa i papierosy Nowy zakup TS-453

malinka7170

Nowy użytkownik
Noobie
26 Marzec 2017
9
3
3
25
QNAP
null
Ethernet
10 Mbps
Witam wszystkich jestem zielony w te klocki mam zamiar kupić TS-453A ,mam zamiar stworzyć centrum multimedialne , bo powoli mam dość już dysków zewnętrznych pendrive itp. nośniki . I dlatego chce wszystko zgrać na dwa dyski i mieć dostęp do filmów w całym domu. Moje pytanie jest takie czy ten NAS ma wystarczającą ilość RAMU do transkodowania filmów w 4K . Bo mam zamiar w salonie podłączyć bezpośrednio NAS do TV i ogadać filmy w różnych formatach , może nie doczytałem na forum przepraszam z góry , czy ten NAS przesyła dźwięk po HDMI w 7.1 . Bo taki mam zamiar podłączyć jeden kabel do TV aby było 4k a drugi do wzmacniacza . Jak sprawuje się odtwarzacz systemowy , czy filmy różnych formatach odtwarza płynnie .
Dziękuje z góry za wszystkie rady i sugestie
 
patrząc na modele dopłaciłbym do TS-451+ , mocniejszy CPU do transkodowania, więcej rdzeni

bez 4 GB RAM w NASie nawet nie próbuj odpalać multimedii, a zwłaszcza potwora KODI.

Podrównaj produkty

Co do HDMI z audio 7.1, to z tego co JA WIEM to nie.

mam zamiar podłączyć jeden kabel do TV aby było 4k a drugi do wzmacniacza .
Z tego co wiem to nie działa tak, musiałbyś klonować sygnał na drugi kabel.

Jak sprawuje się odtwarzacz systemowy , czy filmy różnych formatach odtwarza płynnie .
Nie używać - jest od tego KODI.
 
Witam po tych odpowiedziach, nie jestem lepiej nastawiony aby kupić NAS .Mam pytanie chialbym dołożyć jeszcze RAM to muszę kupić 2 kości po 4GB aby mieć 8GB .A co z tymi co są już w NASie ? Wyczytałem że pamięć trzeba parami wymieniać.
Może ktoś jeszcze wie czy po kablu HDMI idzie puść dźwięk 7.1i obraz do amplitunera .Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, mam kozystac z KODI . A tym forum jest napisane że kończy wspierać KODI.