Pomoc Odmontowana macierz TS 639

wieliczka

Nowy użytkownik
Noobie
4 Sierpień 2021
6
0
1
50
QNAP
TS-x39 Pro+
Ethernet
100 Mbps
Witam
Od jakiegoś czasu Qnap nam się zawieszał i trzeba było restartować fizycznie. Stan dysków był dobry. Po restarcie wczoraj odmontowała się macierz dyski fizyczne są widoczne ale nie widać folderów udostępnionych i jakby cały wolumen jest niedostępny.
macierz.jpg
macierz.jpg
qnap2.jpg
qnap3.jpg
qnap4.jpg
Czytałem że można jakoś to odzyskać przez linuxa Jestem laikiem w kwestiach linuxa i działania w nim. Zgłosiłem wczoraj ten problem w QNAP POLSKA ale do tej pory nikt się nie odezwał. Nie wiem czy oni tak działają czy sie w ogole odezwą. Nie ma do nich telefonu żeby zadzwonić tylko formularz zgłoszeniowy na stronie. Pomóżcie jak dostać się do danych na Qnap? jak przywrócić jego sprawność?


Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.6 Build 20200611
Model serwera: QNAP TS-639
 
Niestety nic to nie daje. Sytuacja jest taka sama. Czy może ktoś coś doradzić? może jest ktoś na tyle biegły i mógłby się podłączyć do mnie i zobaczyć co z tym można zrobić. Może ktoś zna jakiś telefon do pomocy technicznej Qnap?
 
No tak tylko czy oni tak wolno działają? Wczoraj zgłosiłem ale do tej pory się nie odezwali. Qnap jest już po gwarancji. Czy oni mają jakiś czas reakcji na zgłoszenie? Miałeś kontakt już z nimi?
 
No tak tylko czy oni tak wolno działają?
Halo , nie jesteś pan sam w polsce !

Wczoraj zgłosiłem ale do tej pory się nie odezwali.
No i ? Czekaj .. przyjdzie na Ciebie kolej w systemie ticketowym.

Czy oni mają jakiś czas reakcji na zgłoszenie?
Nie wiem, jak odpisza to odpiszą.

Miałeś kontakt już z nimi?
Tak , nawet osobisty ;) aka face2face.

Qnap jest już po gwarancji
Zawsze mogłeś wykupić rozszerzone wsparcie od sprzedawcy i wtedy on się martwi o to.
 
Czy to nie Ty zajmujesz się moim zgłoszeniem do qnap? Bo dostaliśmy dziś maila o zdalnym podłaczeniu przez serwis Qnap do naszego qnapa od Mariusz Grzybacz, ktory w nicku ma silas podobnie jak Ty?