Pomoc Odtwarzanie treści multimedialnych na TV.przez hdmi.

adam4403

Nowy użytkownik
Noobie
14 Styczeń 2021
14
0
1
56
QNAP
null
Ethernet
100 Mbps
Witam.
Mam problem z odtwrzaniem zawarości mojego TS-251+ na ekranie telewizora.
Przy podłączeniu do telewizora nic nie działa. Wyświetlają się tylko standartowe ikony programów HD station.
Do czego jest ten załączony do zestawu pilot?
Męczę się z tym od wielu dni i nic.
Liczyłem że poprzez HDMI będę mógł przeglądać zdjęcia i pliki wideo z mojej biblioteki,ale niestety nic nie działa.
Jestem zupełnie zielony w kwestii serwerów NAS.Z dysków zewnętrznych po prostu wybieram dany plik i wszystko gra a tutaj lipa.Może mi ktoś poradzi jak to ustawić?
Zamówiłem wiecej RAM bo myślę czy to może ten problem że wszystko działa tak kiepsko.
Teraz mam tylko 2GB.Czy to może być przyczyna?
Proszę o pomoc.
 
Mam problem z odtwrzaniem zawarości mojego TS-251+ na ekranie telewizora.
Przy podłączeniu do telewizora nic nie działa. Wyświetlają się tylko standartowe ikony programów HD station.
o! czyli jednak coś działa !
Kłamczuszek !

Do czego jest ten załączony do zestawu pilot?
Do wciskania guzików ! Serio ! Jak zainstalujesz coś z poniższych aplikacji , to się dowiesz do czego jest pilot.

Liczyłem że poprzez HDMI będę mógł przeglądać zdjęcia i pliki wideo z mojej biblioteki, ale niestety nic nie działa.
Masz przecież całą furę rzeczy dostępnych do instalacji : (popatrz na wybrane opcje po lewej stronie zanim napiszesz że czegoś nie masz)
upload_2021-1-20_18-46-30.png


Chcesz przeglądać zdjęcia ? Prosze bardzo - PhotoStation
Pliki ? FileStation
Video ? VideoStation

Czy obejrzałeś na youtubie wprowadzenie przez Łukasza ?
Link: https://www.youtube.com/watch?v=AyDR2nPhKds&list=PLJMsEvVyq719mSIjWG0pr26R19BF3ZF6a

Mam nadzieje, ze nie wgrałeś na nasa danych ...bo po filmach , ludzie często robią reset i lecą od nowa ;)