Pomoc Oficjalny support -prośba o IP, login i hasło

jAZZ-MAN

Entry Technician
Q Associate
2 Styczeń 2020
33
3
8
QNAP
TS-x53Be
Ethernet
1 GbE
Dzień dobry, zgłosiłem przez aplikację QSYNC na androidzie problem do wsparcia.

Otrzymałem odpowiedź zawierającą:

(...) Would you please provide me the remote IP address(or myqnapcloud) of your TS-253Be and your NAS user account/password which has administrator privilege for my checking the Qsync Pro connecting/synchronizing to your TS-253Be? (...)

Bardzo to dziwne, nie powinny wystarczyć LOGi?

To normalna procedura? Wiem, że jak oddajemy samochód do mechanika, to oddajemy my z kluczykami.

Nie da się tego zrobić przez VNC?


Pozdrawiam - jAZZMAN
 
Dziękuję za odpowiedź.

Mnie się to wydaje bardzo dziwne., aby np konsultant z banku chciał login i hasło do naszego konta.

Tłumaczę sobie to, że osoba, która odpowiedziała na moje zgłoszenie nie jest specem i ma jakieś narzędzie, które uruchamia na moim serwerze, ale to tak nie powinno wyglądać.

Mam pomysł, zaloguje się ze swojego komputera do serwera i udostępnię im mój komputer poprzez jakiś VNC

P.S.
Musze synchronizować media pomiędzy 3 telefonami a nas. Masz na to jakiś pomysł... lepszy i działający sprawniej niż Qsync?
 
Mnie się to wydaje bardzo dziwne., aby np konsultant z banku chciał login i hasło do naszego konta.
No nie do końca, bo Twoje dane w banku są w ich systemie - a tutaj jest na odwrót , ich system jest u ciebie - a do tego nie mogą się dostać bez informacji od ciebie.

Mam pomysł, zaloguje się ze swojego komputera do serwera i udostępnię im mój komputer poprzez jakiś VNC
Chyba nie taka jest intencja serwisu , chcą to sprawdzić na telefonie.

Musze synchronizować media pomiędzy 3 telefonami a nas. Masz na to jakiś pomysł... lepszy i działający sprawniej niż Qsync?
Ja pcham zdjecia w cloud google'a , a zdjęcia stamtąd pobiera (Install Google Photos Sync for Linux using the Snap Store | Snapcraft) debian.
 
Masz rację, mój system jest u mnie..... Qnap tworząc urządzenie mógłby stworzyć coś w stylu pulpitu zdalnego dla support, którą to opcję można by włączyć na czas pomocy... no ale moglibyśmy gdybać ;-)

Kupiłam nas, aby ominąć zewnętrzne serwery.
 

Mogą Cię zainteresować