Pomoc Prędkoś przesyłu w TS 212 P

termi

termi

Passing Basics
Beginner
19 Listopad 2014
13
3
3
53
QNAP
Ethernet
802.11n (Wi-Fi 4)
Witam Was serdecznie. Jestem całkowicie nowy w temacie NAS itp. Wczoraj kupiłem TS 212P i podczas transferu plików do NAS jak i z NAS prędkość przesyłu wynosi 1.5 MB/s i tak samo przy bezpośrednim połączeniu dysku USB do NAS-a. Chyba ta prędkość jest trochę za niska - co mogę zrobić aby to poprawić?
Mój sprzęt to:
QNAP TS 212P z dyskiem WD20EFRX 2.0 TB z serii RED.
Router D-link DWR 116
komputer MacBook AIR 13.
Proszę Was o jakiekolwiek sugestie, bo być może coś jest w tym sprzęcie zepsute?
Z góry dziękuję za okazaną pomoc.
 
Dysk WD My Passport z USB 3.0 więc to chyba nie ten problem ? 3-ci kabelek do kompa?
Jeżeli Router jest tylko 100 to czy switch gigabitowy coś pomoże?
 
a NAS ma USB 3.0 ? z tego co pamiętam to nie :p
switch odciąża router od transmisji wewnątrz sieci, a kabelki pod switcha gigabitowe. Wałkowane na forum kilkadziesiąt razy.
dziwne, zrób
lsusb w sssh jak jest ten dysk podłączony ...
 
Tak NAS ma USB 3.0 tak jest w specyfikacji no i są niebieskie porty USB. Rozumiem że switch odciąża ruch w sieci, ale chyba do transferu bezpośrednio z dysku USB do NAS-a sieć nie ma znaczenia? (jeżeli się mylę to proszę o wyprowadzenie mnie na prostą )
A tego "lsusb w sssh jak jest ten dysk podłączony" nie rozumiem - o co chodzi? (jak pisałem jestem zielony w tematach sieci itp. :(
 
ściągasz putty
w pole adres wpisujesz jego IP i się łączysz się za pomocą SSH
jak zalogujesz się jako admin i jego hasłem to masz dostęp do konsoli
i tak klepiesz
lsusb
ip znajdziesz za pomocą QFindera
 
Po zrobieniu tego co powiedziałeś wyszło coś takiego:
Bash:
Bus 003 Device 003: ID 1058:0748 Western Digital Technologies, Inc.
Bus 003 Device 001: ID 16db:0003 Linux Foundation 3.0 root hub
Bus 002 Device 001: ID 16db:0002 Linux Foundation 2.0 root hub
Bus 001 Device 001: ID 16db:0002 Linux Foundation 2.0 root hub