Pomoc Prośba o pomoc QNAP TS-110

Status
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

MrRoBi

Nowy użytkownik
Noobie
24 Luty 2011
4
0
1
Witam
Otóż na wstępie chciałem się przywitać i prosić szanownych forumowiczów o pomoc.
Zacznę od początku:
Jestem zielonym posiadaczem używanego QNAPA -TS-110 i po podłączeniu bez twardego dysku świecą się diody Power, Lan, i miga na przemian dioda Status czerwona/zielona. Zainstalowałem QNAP Finder i za żadną cholerę pokazuje że nie ma serwera w sieci. Przeczytałem też tutaj na forum, że instalacja na nowo odbywa się włączyć TS-a i przy włączonym włożyć dysk(wsadziłem) i zapaliła się dioda HDD ale wszystko po staremu. Dziwna też rzecz mnie troszeczkę zirytowała, otóż jak naciskam reset na 3-5 sekund to nie ma żadnej reakcji, a wydaje mi się że powinien chyba odpalić tak jak przy włączeniu prądu- chyba że się mylę. Więc pytanie, czy mój TS jest uszkodzony, czy coś robię nie tak. Komputer i zainstalowana VISTA. Dzięki serdeczne za rady. Jeszcze jedna rzecz, nie mam oryginalnej płyty z softem.
Pozdrawiam
Robert
 
W jaki sposób masz podłączone Qnap-a do komputera ? Bezpośrednio czy przez router ?

Dysku nie podpina się na podłączonym NAS-ie swoją drogą gdzie ty to wyczytałeś ?

Zapoznaj się dokładnie z instrukcją obsługi na stronie producenta, aby NAS działał nie jest ci potrzebna oryginalna płytka z softem bo i tak jest nowsze firmware i oprogramowanie na stronie producenta.
 
Witam

QNAP jest podłączony przez router, co do podpinania w trakcie pracy kolega SiLAS własnie tak opisuje, ponieważ ktoś wyciągał dyski i formatował jest w kompie a potem wkładał do NAS-a i wtedy SiLAS zalecił aby tak zrobić w trakcie pracy. Wyłaczyć NAS-a wyciągnąć HDD, właczyć NAS-a uruchomić Findera i jak pokażą się dyski włożyć w trakcie pracy HDD i wtedy nastąpi konfiguracja. JAk znajdę linka to prześlę. Ale chodzi o to czy aby mój nie jest uszkodzony, ponieważ po włączeniu nie wyszukuje TS-110 i nie wiem co jest.
Pozdrawiam