Pomoc Problem Qnap ts-431 - błąd systemu.

Ircu

Nowy użytkownik
Noobie
3 Styczeń 2017
2
0
1
41
QNAP
TS-x31
Ethernet
1 GbE
Witam. Od wczoraj mam problem z moim Qnap 431.
Po włączeniu, w Qnap Finder przy statusie jest czerwona ikona błędu i informacja "Na nas wystąpił poważny błąd, skontaktuj się z administratorem systemu"
W przypadku próby połączenia się z oknem logowania, wyświetla się tylko niebieski ekran, i nic nie można zrobić.

ah_c.com.pl_blad1.png


ah_c.com.pl_blad2.png


ah_c.com.pl_blad3.png



Czy to coś poważnego? Dyski są sprawne i Qnap je widzi poprawnie. Jak sobie z tym poradzić. Dodam że sam Qnap jest sprawny. Sprawdzany na innych konfiguracjach i dyskach działa. Przełożenie obecnych dysków do innego, identycznego qnapa, nic nie dało, Ten sam efekt. Czy coś nie tak jest z dyskami? Z konfiguracją RAID? Jak odzyskać dostęp do danych? Spotkał się ktoś z czymś takim? Z góry bardzo dziękuje za wskazówki.

Pozdrawiam serdecznie.

Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.2
Model serwera: QNAP TS-431
 
Właśnie w tym rzecz że nic... działał przez rok bez problemów. Wczoraj został po prostu włączony i taka sytuacja. Dodam że Qnap jest sprawny, bo inne dyski nowe działają i wszystko śmiga. Przełożenie dysków do nowego identycznego też nic nie dało. Dodam że dyski są sprawne, nie mają problemów. Ale nie wiem czemu ten błąd wyskakuje. Nie mam dostępu do danych :( help! Wgrany nowy firmware itd.