Witam. Od wczoraj mam problem z moim Qnap 431.
Po włączeniu, w Qnap Finder przy statusie jest czerwona ikona błędu i informacja "Na nas wystąpił poważny błąd, skontaktuj się z administratorem systemu"
W przypadku próby połączenia się z oknem logowania, wyświetla się tylko niebieski ekran, i nic nie można zrobić.
Pozdrawiam serdecznie.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.2
Model serwera: QNAP TS-431
Po włączeniu, w Qnap Finder przy statusie jest czerwona ikona błędu i informacja "Na nas wystąpił poważny błąd, skontaktuj się z administratorem systemu"
W przypadku próby połączenia się z oknem logowania, wyświetla się tylko niebieski ekran, i nic nie można zrobić.
Czy to coś poważnego? Dyski są sprawne i Qnap je widzi poprawnie. Jak sobie z tym poradzić. Dodam że sam Qnap jest sprawny. Sprawdzany na innych konfiguracjach i dyskach działa. Przełożenie obecnych dysków do innego, identycznego qnapa, nic nie dało, Ten sam efekt. Czy coś nie tak jest z dyskami? Z konfiguracją RAID? Jak odzyskać dostęp do danych? Spotkał się ktoś z czymś takim? Z góry bardzo dziękuje za wskazówki. Pozdrawiam serdecznie.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.2
Model serwera: QNAP TS-431