Pomoc Problem z dostępem do serwera przez QVPN.

j_603

Passing Basics
Beginner
10 Październik 2022
17
1
3
34
QNAP
TS-653D
Ethernet
1 GbE
Witam wszystkich,
Mam problem z konfiguracją i dostępem do NAS za pomocą QVPN. VPN nie łączy się w ogóle z serwerem. Jestem początkujący wiec głownie kierowałem sie tutorialem z forum.

- NAS ma ustawione stałe IP
- Skonfigurowałem QBelt w QVPN
- Nadałem uzytkownikowi uprawnienia do połaczenia Qbelt
- Na Routerze włączyłem UPnP
- myqnapcloud widzi router UPnP i właczyłem przekierowanie Qbelt
- Skonfigurowałem qvpn na laptopie, wpisując wszystkie dane wzorując się tutorialem:

Wykonałem wszystkie kroki jak w tutorialu?
Instruktaż/Tutorial - Instrukcja konfiguracji VPN dla każdego w 15min

Czy może to być wina routera? Potrzebne są jeszcze dodatkowe przekierowanie portów? Dodam, że konfiguracja QSync przebiegła pomyślnie i wszystko działa poprawnie.
W qvpn wogóle nie widać połaczeń, mimo podłączenia laptopa do tej samej sieci jak i zewnętrznej.

Z góry dziękuje za pomoc
 
"i dostałem strzał w tył głowy"

UPNP wyłączamy, porty przekierowujemy ręcznie
jak coś ci nasa zainfekuje, to będziesz SAM SOBIE WINNY.

a vpna testujemy na komórce z wyłaczonymi WIFI , a włączonymi danymi mobilnymi.
 
Jeszcze banalne pytanie o przekierowanie portow. Rozumiem, ze ustawiam tu ip Nasa ale czy w miejsce portow private i public wpisuje port vpn ktory ustawilem?
 

Załączniki

  • Zrzut ekranu 2022-12-09 222407.jpg
    Zrzut ekranu 2022-12-09 222407.jpg
    65,8 KB · Wyświetleń: 26
Z tego co mi się wydaje to mam publliczny adres IP. W jaki sposób moge to potwierdzić
Mieszkam obecnie w Szwajcarii więc korzystam z tutejszego dostawcy internetu Salt Switzerland.
Sprzet który dostałem nazywa się FiberBox

Mniej więcej coś takiego:
Połączono posty:

Z tego co mi się wydaje to mam publliczny adres IP. W jaki sposób moge to potwierdzić
Mieszkam obecnie w Szwajcarii więc korzystam z tutejszego dostawcy internetu Salt Switzerland.