Rozwiązany Problem z Helpdesk

Dyskusja w 'Narzędzia użytkowe' rozpoczęta przez użytkownika pepeaz, 11 Sierpień 2017.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. pepeaz
    Offline

    pepeaz Passing Basics Beginner

    Dołączył:
    2 Lipiec 2017
    Wiadomości:
    15
    Local Time:
    21:17
    Oceny:
    +1 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    null
    Ethernet:
    100 GbE
    null 100 GbE
    Witam chciałem skorzystać dziś z Helpdesk i ku memu zdziwieniu pojawia się komunikat że brak dostępu do internetu ,na ........ . ........ .. ....... ... ........ .............. ......... ..... .... ..... ............... ........ .... .......