Pomoc Problem z konfiguracją QVPN

cavalier

Passing Basics
Beginner
2 Maj 2019
10
1
3
41
QNAP
null
Ethernet
1 GbE
Hej,

Chciałbym prosić o pomoc w następującej sprawie - od pewnego czasu korzystam z QVPN (v. 2.0.590) i przez kilka/naście dni wszystko działało poprawnie - byłem w stanie tworzyć nowe profile OpenVPN (używając pliku ovpn pobranego ze strony NordVPN) i łączyć się przez wybrany.

Niestety, po jakimś czasie, gdy chciałem wypróbować kolejny serwer, po pobraniu pliku ovpn i próbie utworzenia nowego profilu, pojawia się komunikat "Loading..." widoczny przez kilka minut (bez przesady), po czym pojawia się komunikat "Error" i nic wiecej sie nie dzieje.
Próbowałem przeinstalowania QVPN, ale to nic nie dało. Spróbowałem również usunąć te profile, które udało mi się utworzyć i teraz nie mam żadnego więc aktualnie nie mogę w ogóle korzystać z VPNa :/
Czy przeinstalowanie faktycznie całkowicie usuwa QVPN - w jaki sposób zrobić faktyczny "Full wipe" tej usługi? Pytam, bo po moim przeinstalowaniu, gdy wejdę do sekcji "Connection logs", nadal widoczne tam są wpisy, które były widoczne przed "Remove".

Z góry dzięki za odpowiedzi i rady! :)

Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.6.0923 Build 20190425
Model serwera: QNAP TS-128A