Pomoc Problem z Qsync

idrivefive

Nowy użytkownik
Noobie
10 Maj 2017
10
0
1
51
QNAP
HS-251
Ethernet
100 GbE
cześć
Od pewnego czasu nie działa u mnie qsync - właściwie przez przypadek się zorientowałem kiedy postanowiłem sprawdzić czy wszystkie pliki z mojego kompa zarchiwizowały się do nas. Jak się okazało od dłuższego czasu pliki nie archiwizowały się. Okazało się, że qsync na moim komputerze nie może się połączyć z nas.
Postanowiłem odinstalować najnowszą wersję qsync i ponownie ją zainstalować, ponowienie też uruchomiłem aplikację na nas - nic to nie dało - przy próbie połączenia z nas wyskoczył komunikat, że oprogramowanie systemowe nie jest kompatybilne z moim qsync i zaleca się zainstalować 4.0 lub wyższą. Zdziwiło mnie to, bo mam na nas oprogramowanie wyższe niż 4.0 ( wszystko na zdjęciach).
Pomyślałem, żeby zainstalować na komputerze jakąś starszą wersję qsync - podobne komunikaty - zwariowałem, co robić - macie pomysły?
 

Załączniki

  • 14.jpg
    14.jpg
    51,9 KB · Wyświetleń: 117
  • 13.jpg
    13.jpg
    76,7 KB · Wyświetleń: 104
cześć
Od pewnego czasu nie działa u mnie qsync - właściwie przez przypadek się zorientowałem kiedy postanowiłem sprawdzić czy wszystkie pliki z mojego kompa zarchiwizowały się do nas. Jak się okazało od dłuższego czasu pliki nie archiwizowały się. Okazało się, że qsync na moim komputerze nie może się połączyć z nas.
Postanowiłem odinstalować najnowszą wersję qsync i ponownie ją zainstalować, ponowienie też uruchomiłem aplikację na nas - nic to nie dało - przy próbie połączenia z nas wyskoczył komunikat, że oprogramowanie systemowe nie jest kompatybilne z moim qsync i zaleca się zainstalować 4.0 lub wyższą. Zdziwiło mnie to, bo mam na nas oprogramowanie wyższe niż 4.0 ( wszystko na zdjęciach).
Pomyślałem, żeby zainstalować na komputerze jakąś starszą wersję qsync - podobne komunikaty - zwariowałem, co robić - macie pomysły?





Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

U mnie to samo. Wielokrotnie odinstalowalem i zainstalowalem aplikacje w laptopie i w qnap , bez reultau, restart qnap nie pomaga, zwrocilem sie o pomoc do helpdesk ale oczekuja otwarcia dostepu do qnap na okres wielu dni a na tak dlugo dostapu nie dam, sklaniam sie w kierunku calkiwitej reygnacji z qsync, jestem na najniwszym firmware


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
i dokladnie taka sama reakcja jest na maku; czy ktos moze pomoc? z krotkiej rozmowy z hepdeskiem dowiedzialem sie ze mozliwe bedzie naprawienie bazy danych
 
Miałem identyczny komunikat przy świeżej instalacji klienta na pc. W moim przypadku pomógł upgrade Qsync w qnapie do ostatniej dostępnej wersji. Ale z tego co piszecie to już próbowaliście...
 
U mnie zawsze działa usunięcie NAS z aplikacji qsync w komputerze, restart serwera i ponowne dodanie serwera NAS w aplikacji w komputerze. Jak na razie ten sposób działa.

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
 
rozmawialem ze wsparciem qnap, jestem jedno firmware qnap od najnowszej wersji, okazalo sie ze dostepna wersja qsync nie dziala z moim firmware, zaproponowano mi aktualizacje do najnowszego firmware qnap na co sie nie zdecydowalem

alternatywne rozwiazanie: powrot do wczesniejszej wersji qsync
 
A jakiego aktualnie oprogramowania Qnap używasz?

Można powrócić do starszej wersji Qsync Central? Niepotrzebnie to zaktualizowałem :<

rozmawialem ze wsparciem qnap, jestem jedno firmware qnap od najnowszej wersji, okazalo sie ze dostepna wersja qsync nie dziala z moim firmware, zaproponowano mi aktualizacje do najnowszego firmware qnap na co sie nie zdecydowalem

alternatywne rozwiazanie: powrot do wczesniejszej wersji qsync
 
A jakiego aktualnie oprogramowania Qnap używasz?

Można powrócić do starszej wersji Qsync Central? Niepotrzebnie to zaktualizowałem :<

rozmawialem ze wsparciem qnap, jestem jedno firmware qnap od najnowszej wersji, okazalo sie ze dostepna wersja qsync nie dziala z moim firmware, zaproponowano mi aktualizacje do najnowszego firmware qnap na co sie nie zdecydowalem

alternatywne rozwiazanie: powrot do wczesniejszej wersji qsync

jestem po kontakcie ze wsparciem qnap - przyznali, źe jest problem z firmware i qsync - zapowiadają aktualizację firmware :)
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. iPhone qsync